vilde Skrevet 2. oktober 2003 #1 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bare lurer litt jeg på en sak! Jeg MÅ slanke meg litt igjen:( Drikker masse farris, da jeg ikke liker vannet her så bra.. Hadde besøk av en vennine ikveld, og hun reagerte på at jeg drikker farris hvis jeg skal slanke meg. Hun tenkte da på saltet som binder vannet i kroppen. Binder disse saltene i farrisen vannet i kroppen slik at man skal ligge unna farris ved slanking?? Vilde som føler seg litt lite oppdatert på salter og mineraler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 2. oktober 2003 #2 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg mener dette er sprøyt. Ved å drikke Farris tilfører du kroppen væske som er tilnærmet lik slik vannet i kroppen er; fullt av elektrolytter/salter. Jeg er også fristet til å ta en "moralpreken" angående utsagnet "jeg må slanke meg igjen". Man blir ikke slank av slankekurer, men en omlegging av hele livsstilen. Men det vet du allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmia Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du må IKKE drikke farris hvis du skall slanke deg, det inneholder alt for mye salt. Hvis du ikke liker vann er det bedre å drikke bon aqua, det innehilder mye mindre salt. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Av alle naturlige mineralvann er Olden det aller sunneste for kroppen mht salter. Bonaqua er tilsatt E-stoffer. Er du smart, og trener masse mens du slanker deg, svetter du mye og kroppen din vil miste mye salt. Derfor kan Farris være gunstig for væske- og elektrolyttbalansen i kroppen. Men ærlig talt: Farris, Olden, Bonaqua eller vanlig vann - alt er bedre enn Cola. Skulle jeg gått ned i vekt, hadde ikke mitt fokus vært på saltene i Farris'en (hva med salt ellers i maten man spiser?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg drakk inntil 3-5 liter Farris _daglig_ før, men byttet ut til fordel for Imsdal. Det forsvant raskt 4-5kg bare pga det. Farris inneholder mye salter. En Farris i ny og ne er ikke skadelig (jeg drikker det selv nå jeg), men ditt hovedvæskeinntak bør heller bestå av rent vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 Okey, akkurat! Tusen takk for svar dere:) Jeg drikker minst 1,5 liter farris til dagen nå, men det skal jeg slutte med! Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 3. oktober 2003 #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lager du en blanding av vann og salt som er lik konsentrasjonen av salter i blodet, kan du putte 9000 milligram salt oppi 1 liter med vann. Farris inneholder 400 milligram salter/mineraler per 1 liter vann. Farris har binder ikke vann i kroppen. Det har den ikke osmotisk potensiale til. Men at nyrene dine får mer å jobbe med ved at du drikker mye Farris kontra rent vann uten mineraler og salter i, er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 4. oktober 2003 #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Farris inneholder 400 gram salter/mineraler per 1 liter vann. :o Seriøst? Hvordan får en knapp halvkilo salt plass i 1 liter vann? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 drikk vann selv om du ikke liker det så godt. Farris skal du ikke drikke mye av. Imsdal og olden og hva alle sorter heter, det er kun en trendy sak. Dyrt er det og. De har testet disse opp mot det vann du får i springet. Konklusjonen var: spar penger og drikk vannet i kranen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 :o Seriøst? Hvordan får en knapp halvkilo salt plass i 1 liter vann? Milligram selvfølgelig! Det skal være 9000 mg/l salter i blod, og 400 mg/l salter/mineraler i Farris. Sorry feil, var sent på natt. Jeg har endret innlegget, Felicia. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 6. oktober 2003 #11 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har hørt at det er på grunn av kullsyren man ikke skal drikke farris, eller annet mineralvann for den saks skyld, når man slanker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilli Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kullsyren gjør at magen blir veldig oppblåst. Jeg kuttet selv ut alt med kullsyre, det resulterte i at jeg gikk ned en buksestørrelse. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå