Gå til innhold

Tynn

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kjæresten min er så tynn (mann, 26 år, 185 h, 74 kg). Han er tynnere enn meg, enda jeg er ganske lang og slank. Føler at vi ikke kler hverandre. Er jeg gal som har komplekser for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Kjæresten min er tynnere enn meg han! Og han er et hode høyere enn meg! Fikk han til å trene for å bli kraftigere jeg, får hvordan hanser ut når han kommer hjem om det har blitt bedre. Har heldigvis tatt av litt selv. Kan se litt rart ut, men jeg liker forskjeller jeg! De fineste parene jeg kjenner er to personer som er ulike, men som utfyller hverandre på en ubeskrivelig bra måte!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turi

Kjæresten min er også tynnere enn meg, han er i tillegg 13 cm lavere enn meg.

Men han er nydelig, og han syns jeg er nydelig. Burde jeg ha komplekser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

å hjelpe meg. kjæresten min er tynn som en spiker men går litt ut på midten. jeg er ikke tynn som en spiker, bare vanlig slank, og jeg går inn på midten. hva skal vi gjøre? trenger hjelp! kanskje vi ikke passer sammen likevel da? må jeg slanke meg, eller er det bedre å få ham til å legge på seg? dilemma! og hvis jeg slanker meg kommer jeg til å gå enda mere inn på midten, og hvis han legger på seg kommer han til å gå enda mere ut på midten, da blir det jo helt umulig å få forholdet vårt til å fungere! uhu! ser bare en løsning, jeg må gjøre det slutt! hvordan kunne jeg være så dum å innlede et forhold til en mann som ikke matcher meg?

GÅR DET AN Å BLI MER OVERFLADISK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...