FruN Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Foreldrene til forloveden min skilte seg for flere år siden. Men ifjor gikk han bort. Hvem tar da hans plass? Tradisjonellt sett er det nærmeste familie som tar over, men kan moras kjæreste ta plassen?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Selvsagt hvis forloveden din vil det. Om de har et greit forhold, vil jeg si det er det mest naturlige i hvert fall.
Aftensol Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Jeg ville ha satt mors kjæreste der hvis dere er nær ja (kanskje ikke hvis de bare har vært sammen en kort stund, da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort..)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 En fadder? Ikke sikkert at slektningene til faren din synes det er helt enkelt at kjæresten til moren din sitter der.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 En fadder? Ikke sikkert at slektningene til faren din synes det er helt enkelt at kjæresten til moren din sitter der. Jeg mente kjæresten til moren HANS.
FruN Skrevet 25. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2010 En fadder? Ikke sikkert at slektningene til faren din synes det er helt enkelt at kjæresten til moren din sitter der. Fadder?
FruN Skrevet 25. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2010 Og hva har min fars familie med hvem som sitter ved siden av mora mi??
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Fadder? Ja, hvis han er døpt så han han jo faddere? Da jeg giftet meg satt min gudmor oppe ved alteret sammen med faren min da min mor er død.
FruN Skrevet 25. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2010 Sånn sett ja.. Men jeg tenker på middagen. Jeg kan ikke huske noen foreldre sitte ved alteret i de vielsene jeg har vært i. Bare forlovere.
Barcelone Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Min mor er død så vi har satt mormor på hennes plass. Synes det var helt naturlig.
cypress Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Min manns far er riktignok ikke død, men han valgte å ikke komme i bryllupet vårt. Da plasserte vi heller den eldste i slekta der, som riktignok var min bestefar. Mannen hadde ingen levende besteforeldre igjen, og det var ingen som syns det var rart at min familie da var "bedre representert" på hovedbordet. Ellers syns jeg det må gå helt fint å plassere kjæresten der, hvis dere syns det er naturlig. Hvis noen syns noe negativt om det, får vel det være deres problem...
ffjellrev Skrevet 26. august 2010 #12 Skrevet 26. august 2010 Vet ikke om det spiller noen rolle eller om du allerede har tenkt på det, men tradisjonelt sett skal din mor sitte med hans far og omvendt. Vi har samme problemet, hos oss rykker hans farmor opp, fordi hun har vært mye for han etter at hans mor døde. Altså blir det: (hans farmor, min far), (meg, min mann), (min mor, hans far). Parenteser rund fordi jeg ikke husker hvilken rekkefølge det blir på dem, altså om jeg skal sitte med min far eller hans farmor og tilsvarende på andre siden. Men man bestemmer vel det helt selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå