Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hei! Jeg har hatt en macbook pro i tre år, og når jeg trykker på batterisymbolet står det "tilstand: skift ut nå" Betyr det at jeg bør bytte ut ASAP eller at det går bra hvis jeg venter et par uker?
Henkie Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Hei! Jeg har hatt en macbook pro i tre år, og når jeg trykker på batterisymbolet står det "tilstand: skift ut nå" Betyr det at jeg bør bytte ut ASAP eller at det går bra hvis jeg venter et par uker? Så lenge du har backup av maskinen, og batteriet virker, kan du vente så lenge du vil...
vesla86 Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Det "verste" som skjer er vel at du ikke får brukt maskinen uten strømforsyning skulle jeg tro? Så lenge det ikke er noe problem trenger du vel strengt tatt ikke å bytte det.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 På min nå fire år gamle Macbook Pro sluttet batteriet å virke etter hvert, men jeg tok det ikke ut av maskinen. Etter en stundt begynte det å bule, heldigvis oppdaget vi det - det var like før det "eksploderte" og kunne rent ut syre (hvis det er det som er i slike batterier). Da kunne jo både maskinen, skrivebordet og evt andre ting blit ødelagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå