AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Nå er jeg så lei at jeg må bare få lov å uttrykke det. Saken er at jeg, som de fleste andre, har en blogg. Jeg kommenterer også på andre blogger, særlig på saker som har vært i media via linker på VG eller lignende. Men da oppstår det som for meg begynner å bli et irritasjonsmoment; man får kommentarer tilbake på egen blogg som følger denne malen: SV: Ja, jeg er helt enig - sånn er ikke morsomt, jeg lurer på hva som kommer til å skje til slutt. Eh.. hva? Ikke skriver de hvem de er, kanskje linker de til hovedsiden på bloggen sin (ikke posten jeg kommenterte på), og de skriver ikke et ord om hva de snakker om eller hva de refererer til. De legger igjen "SV:"-kommentarer på norsk på en engelsk blogg, liksom for å vise at de ikke gidder lese noe men bare vil kommentere sin egen? Det er utelukkende jenter som gjør slik, og noen få kvinner - og bare nordmenn! Jeg har aldri sett noe lignende fra bloggere fra andre land, da følger man samtalen på sin egen blogg og kommenterer man på andres, ja da kommenterer man deres innhold, og ikke eget. I det aller minste sier man hvem man er, og hva man kommenterer på. Man legger ikke bare inn en "SV: Ja ikke sant, jeg har lurt på det samme, hva tenker du om det?" som tatt rett ut av luften. Gjør du sånt? Er det flere som irriterer seg over dette eller er det bare meg?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Saken er at jeg, som de fleste andre, har en blogg. hæ?? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå