Sarafina Skrevet 25. august 2010 #1 Del Skrevet 25. august 2010 Noen som vet?? Enten på nett, eller i butikker i Oslo-området. Synes disse skinnjakkene er så fine! Har prøvd Nelly.com, men de er jo utsolgt for de fleste størrelser.. Og: er det noen som vet om de er store eller små i størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 25. august 2010 #2 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har en svart skinnjakke med det merket, og den sitter veldig fint på :)Lett og behagelig jakke. Kjøpte den på en skinnbutikk i Sverige, nærmere bestemt Svinesund for over ett år siden tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 25. august 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har en svart skinnjakke med det merket, og den sitter veldig fint på :)Lett og behagelig jakke. Kjøpte den på en skinnbutikk i Sverige, nærmere bestemt Svinesund for over ett år siden tror jeg. takk! vet du om de hadde mange av det merket der? ser ut som jeg får ta meg en harrytur over svenskegrensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 25. august 2010 #4 Del Skrevet 25. august 2010 Det kan jeg dessverre ikke huske. Var helt tilfeldig at jeg fant den hengende på et stativ. Visste ikke engang om merket før lenge etter at jeg hadde kjøpt den. Siden det er så lenge siden i tillegg, så kan man aldri vite hva butikken har nå, men en tur over grensen er jo alltids kjekt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virreliten Skrevet 25. august 2010 #5 Del Skrevet 25. august 2010 De aller fleste butikkene som selger mc-utstyr. Flere i Oslo/Akershus. De lager egentlig kjøreutstyr for vårs bikere, selv om flere av produsentene har noen fancy moteplagg innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 25. august 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 25. august 2010 De aller fleste butikkene som selger mc-utstyr. Flere i Oslo/Akershus. De lager egentlig kjøreutstyr for vårs bikere, selv om flere av produsentene har noen fancy moteplagg innimellom. takk! vet du navnet på en av de, sentralt i Oslo? så kan jeg ringe og forhøre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virreliten Skrevet 25. august 2010 #7 Del Skrevet 25. august 2010 Hanssons Skinn på Nordbysenteret ved Svinesund har godt utvalg av Jofama (men se på Held og Halvarssons også, mye fint). Prisene er akseptable, litt under norsk nivå, men kursforskjellen gjør det til et godt kjøp med mindre du bare handler for en tusenlapp og spiser opp diffen i bensin. Vet ikke hvem som forhandler Jofama i Oslo, men på Maura (ca 4-5 mil nord for Oslo) finnes en butikk med stort utvalg og langåpent på torsdager. Fant forhandlerliste, se ca midt på siden: http://www.jofama.se/motorcycle_wear/retailers.php?lang=4 Om du vet størrelse og modell på jakken din kan du spare mye ved å kjøpe over nett. Da må du google og sammenligne priser, det er enorme variasjoner (en jeg ønsker meg koster over 5000,- her hjemme og varierer mellom 2 og så mye som 8tusen på nett. Men det er kjørejakke og merkevare i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 26. august 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 26. august 2010 Hanssons Skinn på Nordbysenteret ved Svinesund har godt utvalg av Jofama (men se på Held og Halvarssons også, mye fint). Prisene er akseptable, litt under norsk nivå, men kursforskjellen gjør det til et godt kjøp med mindre du bare handler for en tusenlapp og spiser opp diffen i bensin. Vet ikke hvem som forhandler Jofama i Oslo, men på Maura (ca 4-5 mil nord for Oslo) finnes en butikk med stort utvalg og langåpent på torsdager. Fant forhandlerliste, se ca midt på siden: http://www.jofama.se/motorcycle_wear/retailers.php?lang=4 Om du vet størrelse og modell på jakken din kan du spare mye ved å kjøpe over nett. Da må du google og sammenligne priser, det er enorme variasjoner (en jeg ønsker meg koster over 5000,- her hjemme og varierer mellom 2 og så mye som 8tusen på nett. Men det er kjørejakke og merkevare i tillegg. Tusen takk for kjempegod hjelp! Ja, det er jo supert å kunne handle over nett, men jeg liker å vite hvordan passformen er. På nettsiden til Jofama (som det dessverre ikke går an å bestille fra), så ser jeg at de har veldig mange fine modeller. Også usikker på hvilken størrelse jeg trenger, om det er 38 eller 40. Leste et sted at de var ganske små i størrelsen, men vet ikke om det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virreliten Skrevet 28. august 2010 #9 Del Skrevet 28. august 2010 Poenget med nettbutikk er jo at når du har vært i butikken og funnet "din" jakke og notert modellnummer, navn og størrelse SÅ går du hjem og sjekker prisene på nett. (Muligens dårlig gjort ovenfor norsk næringsliv, men det er en helt annen diskusjon. Jeg har i hvertfall ikke lyst til å betale både ett og totusen ekstra for å være "grei".) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå