AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Jeg har begynt på Westerdals, men trives ikke. Opplegget er, i mine øyne, veldig alternativt, og i stor grad basert på "stream of consciousness." Jeg har gått et år på høyere skriveutdanning tidligere, og har dette fra før. Vurderer derfor å hoppe over til internasjonal markedsføring på BI for å få et mer teoretisk innblikk i markedsføringsprosessene. Jeg har da mulighet til å ta siste år i utlandet, på en anerkjent skole, og skrive bacheloroppgave i samarbeid med en norsk bedrift. Jeg er i tillegg utdannet medieviter, og har jobbet mye med journalistikk tidligere.
Murmelmy Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg har bacherlor i markedsøring, internasjonlaiserin og ledelse fra BI og har erfaring fra skolen. Ikke like lett å få relatert jobb til studie, men så har mine interesser skiftet underveis . BI er absolutt anerkjent, så jobb har det ikke vært problemer med å få.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Jeg har bacherlor i markedsøring, internasjonlaiserin og ledelse fra BI og har erfaring fra skolen. Ikke like lett å få relatert jobb til studie, men så har mine interesser skiftet underveis . BI er absolutt anerkjent, så jobb har det ikke vært problemer med å få. Så fint å høre fra noen som har studert markedsføring. Jeg føler at det er så mange høgskoler og fagskoler som tilbyr sånt nå, men godt å høre at BI er mer enn godkjent. Personlig har jeg alltid likt den skolen. Jeg føler at Westerdals på en måte er en innetier i forhold til fast jobb, men jeg har researcha litt, og det kan virke som om de fleste i store reklamebyråene har gjort andre ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå