Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Min mann er ikke riktig klok,han kjæler med med hunden vår dixi kun for å kåte den opp.Dette synes jeg er sykt! Det værste er at han gjør det når han er alene med dixi og. Dette er ikke noe å skryte av har jeg sagt til ham.Det gjør meg forbanna! :o
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Bytt type; denne mannen er ikke riktig god. Eventuelt skjær hendene av ham hvis han ikke slutter med dette tullet.
Dina Skrevet 2. oktober 2003 #3 Skrevet 2. oktober 2003 sexysadie skrev: Eventuelt skjær hendene av ham hvis han ikke slutter med dette tullet Ja, det var jo et saklig og velmenende råd.............. :o
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #4 Skrevet 2. oktober 2003 sexysadie skrev: Ja, det var jo et saklig og velmenende råd.............. :o jeg tok ikke dette innlegget så altfor seriøst, men måtte svare.
Dina Skrevet 2. oktober 2003 #5 Skrevet 2. oktober 2003 He he... føler det på samme måten sexysadie, men dog...!
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #6 Skrevet 2. oktober 2003 He he... føler det på samme måten sexysadie' date= men dog...! Han ble nok litt doggy den der typen hennes.... Kanskje han kutter ut henne og blir ilag med dog istedet....
Dina Skrevet 2. oktober 2003 #7 Skrevet 2. oktober 2003 Uffda, livet er hardt og urettferdig noen ganger.....!
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #9 Skrevet 2. oktober 2003 Dette er bare tull' date=' 100% sikkert[/quote'] håper du har rett;dog er d mange snåle folk der ute....
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #10 Skrevet 5. oktober 2003 Du kan da umulig klare å tenne på denne mannen, når HAN viser at han tenner på hunder? Eller er du like pervers? :oops:
Gjest Donna Skrevet 5. oktober 2003 #11 Skrevet 5. oktober 2003 Stakkars HUND !!! Redd den - få den bort - han kan ikke være helt god !!! :o Evt sett dyreværnet på han - men - de har vel ikke kapasitet til å gjøre noe ----- :-?
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #12 Skrevet 5. oktober 2003 håper du har rett;dog er d mange snåle folk der ute.... :o :o :o Synes dette høres helt sykt ut! Mannen din må ha et stort problem. Cruella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå