Gå til innhold

Hvor får man kjøpt kanelstang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ei venninne av meg sa at de fleste dagligvarebutikker har kanelstenger til salgs blant kryddervarene sine, men som overskriften sier har jeg vært og sett etter på 2 butikker uten hell.

Noen som vet om noen dagligvarekjeder som pleier å ha kanlstenger evt, så slipper jeg å dra rundt til flere butikker å lete? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, joker her i Bergen har, jeg så dem senest der i dag.

Skrevet

Hm, joker her i Bergen har, jeg så dem senest der i dag.

Takk for svar, men tror ikke det er Joker her i nærheten, men vet det er både Bunnpris, Rema, Ica, Obs, Kiw og Prix.. :)

Skrevet

Kiwi og Prix har vel alltid hatt bredt krydderutvalg? Rema er vel kanskje de med dårligs krydderutvalg?

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg har kjøpt kanelstang på Rema 1000 flere ganger, så kanskje de ulike butikkene har ulikt utvalg?

Skrevet

Du får kjøpt dem på Smak også

Skrevet

Rema i Oslo har det i hvert fall. Og det er riktig, alle Rema butikker har ikke samme utvalg. Er jo fra område til område forskjellig. :-D

Skrevet

TS her!

Nå har jeg gjort en bommert i overskriften..

Det er nemlig VANILJE-stang jeg er på utkikk etter :sjenert:

Skrevet

TS her!

Nå har jeg gjort en bommert i overskriften..

Det er nemlig VANILJE-stang jeg er på utkikk etter :sjenert:

- Har funnet vaniljestang på mega, og på prix. :)

Skrevet

Jeg har funnet best krydderutvalg her i byen på Coop Obs! Slår både Eurospar og Meny faktisk...

Skrevet

Vaniljestang står ofte i bakeavdelingen sammen med kakepyn, essenser osv, ikke i krydderhylla :) De bør ha på de fleste av de butikkene du nevner.

Skrevet

Tror som brukeren over at feilen ligger i hvor du ser etter vaniljestengene :) gikk på den smellen selv. Men vil tro du finner vaniljestang i de aller fleste butikkers bakeavdeling (ikke krydderhyllene)

Gjest Spinell
Skrevet

På den lokale Rema-en "min" er vaniljestang plassert på samme sted som krydderet, og i helt lik emballasje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...