Gjest Bea Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Min samboer og jeg(og babyen) opplever tidvis at hans ex ringer han uten foranledning og kjefter,krangler,raser om ting som angår barna deres i barneskolealder.Det kan også vere praktiske detaljer hun ikke er enig i.Ofte roter hun med avtaler og ting hun selv har bestemt. Tidspunkt for ringingen er alltid når hun selv har barna, og det kan vere kl.22 en fredag kveld el. før ni en søndag.Hun bryr seg lite om at det passer oss.Senere kan hun ringe og unnskylde oppførselen sin, men det hjelper da lite når min ex blir sinna og lei, og det påvirker jo oss andre også. Jeg har sagt at skal de diskutere, kan hun vel avtale samtale, gjerne når min samboer ikke passer barnet fks.Han er enig, men en vet jo ikke alltid hva det gjelder.Hun blir også veldig hissig vis min samboer ikke vil snakke der og da. Mener min samboer er en redelig og ok ex for henne og gjør hva han kan for å samarbeide. Hva gjør man? Hun har ødelagt mange dager for oss.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 ikke ta telefonen når det ikke passer rett og slett. Hvis det er veldig viktig så kan hun sende tekstmelding. Det er sånn vi gjør det her. Noen ganger må man bare "oppdra" exen, hun kan ikke lenger forvente at mannen din skal stå på pinne for henne.. for det er vel det hun vil sånn egentlig..?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Her må faktisk DIN SAMBOER ta seg av SIN ex. Har dere ikke rett på privatliv i hjemmet som alle andre? Eier ikke din samboers telefon "avvis" knappen, slik at samtalen går rett til telefonsvarer? Kan dere ikke ha noen kvelder for dere selv? Vel... Dere skal ikke måtte stille opp for nykkene hennes hver bidige gang hun kjeder seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå