Sasha Sasha Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hei jeg holder på mye med tegning og lurer på hvor jeg kan kjøpe lysbord?
felgen Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 finn.no? kanskje en fotobutikk el. har noe sånt liggende fra den gang foto var et håndverk?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Jeg pleide å bruke et sånt langt akvarielys man har over akvariet, snu det opp ned og så legge en løs glassplate (også fra et lite akvarie) oppå der igjen, funket som bare rakkeren selv om det var betraktelig mindre enn et helt lysbord da Se om du får kjøpt noe greier på finn.no eller så kan du sikkert snekre sammen noe slikt selv, kanskje lage en kasse det kan ligge oppi så blir det litt mer stødig, finne noen gamle hvite lange kjøkkenlamper som har hengt under kjøkkenskap (du skjønner hva jeg mener..) og få en glassmester til å skjære til en glassplate og lime på kassa du snekrer selv. Du kan jo bore hull til ledningene osv også.
Amys Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Ikea har "doble" bordplater med glassplate oppå og tre under, vil tro det fungerer å kjøpe et sånt bord og legge lys inni
Ringdal Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Hei jeg holder på mye med tegning og lurer på hvor jeg kan kjøpe lysbord? Du kan kjøpe billig lysbord på Ikea, det følger ikke med lys men den har en glassplate som passer ypperlig til å feste lys under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå