Wonders Skrevet 2. september 2010 #21 Del Skrevet 2. september 2010 liker stilen, og har små detaljer av den. Deler hus med en som liker glass og svart skinn, kompremiss anyone? Her handler jeg en god del, http://www.google.no/images?um=1&hl=no&rls=com.microsoft%3Ano%3AIE-SearchBox&rlz=1I7ADFA_no&biw=1194&bih=655&tbs=isch%3A1&sa=1&q=lisbeth+dahl&aq=2&aqi=g5&aql=&oq=lisbe&gs_rfai= http://www.lisbethdahl.dk/?AreaID=1 Eller på House of Oslo http://www.millaboutique.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 2. september 2010 #22 Del Skrevet 2. september 2010 Å ja, jeg har også oppdaget denne shabby chicks stilen. Føler jeg for en gang skyld er tidlig ute med en trend. Tror ikke det er så mange som er fan ennå, men det kommer sikkert flere. Denne romantiske stilen passer så bra til min personlighet føler jeg. Å nå skal jeg lage meg cupcakes med rosa topping og kooooose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 3. september 2010 #23 Del Skrevet 3. september 2010 Eg likar den delen av shabby chis som gjer at folk brukar opp att gamle møbler, men har litt liten sans for å pusse opp møbler for at dei skal sjå gamle og slitte ut... Eg har nett landa meg eit oppussingsprosjekt, som går ut på å restaurere ei gammal spisestue, og då er vi jo nøydde til å akseptere ein viss shabby utsjånad, all den tid vi truleg må få laga nye deler til ho om vi ikkje toler litt sår her og der. Men eg vil mykje heller gjenbruke dei gamle møblane enn å kjøpe noko nytt. Og eg ville aldri i verda kjøpt noko nytt som var handsama så det skulle sjå gammalt ut. Men så kjøper ikkje eg jeans med hol i heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilma Skrevet 3. september 2010 #24 Del Skrevet 3. september 2010 Det som fascinerer med med den stilen er at alle som fyller huset med gamle hvite møbler tror de er sååå unike. Saken er at alle hjem ser totalt like ut. Snakk om en skokk med sauer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #25 Del Skrevet 3. september 2010 Fascinerende med folk som har sånn angst for sauestempel at de til enhver tid må strebe etter å være (i egne øyne) unike. Hva liker de? Hva som helst, så lenge færrest mulig andre liker det. M.a.o. har de ingen egen smak, det må jo være litt trist? Ja vi ser jo resultatet; de må gjøre narr av folk som liker det de selv ifølge trendkalenderen ikke kan nedverdige seg å like akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #26 Del Skrevet 6. september 2010 På denne linken finner du et godt utvalg av produkter fra Lisbeth Dahl samt mange fine møbler i fransk bondestil (shabby shic). Anbefales: Pandoras Eske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bananbåt Skrevet 7. september 2010 Forfatter #27 Del Skrevet 7. september 2010 Det som fascinerer med med den stilen er at alle som fyller huset med gamle hvite møbler tror de er sååå unike. Saken er at alle hjem ser totalt like ut. Snakk om en skokk med sauer. møblene trenger slettes ikke å være hvite.- men mange av de er det. Er ikke veldig enig i at alt ser likt ut heller. Gamle møbler er som regel mer unike, det finnes færre eksemlarer av hver (i forhold til ting som er nyprodusert idag) fordi ting blir ødelagt eller kastet gjennom åra. Åssen skal man da få til at "alle har likt"? Shabby chic er da ikke noe mere likt enn en hvilken som helst annen stil man gjennomfører.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. september 2010 #28 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg elsker den stilen, og det har jeg gjort lenge, lenge før den kom på mote for å si det slik. Den dagen jeg kan skape mitt eget hjem uten studentmøblene vi nå lever med, så skal må vi ha slik stil. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå