Gå til innhold

BEST I TEST LEPPESTIFT

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifjor sommer - (fikk vaaaaaaakent med skattepenger igjen hehe) gikk jeg pittelitt amok i parfymeriet og kjøpte meg bl.a en lebestift av Jean Paul Gaultier!! IIIIIK!! 190,- spenn kosta den men ooooooohh :lol: ...vel anvendte penger!! Så fornøyd med den. Bra glans, lett å påføre og fargen VARTE!!

Nå bruker jeg en lebestift fra Nivea - - grei nok men fargen varer ikke såå lenge nei - men så kosta'n jo bare 50 kronasjer så....

Skrevet

Jeg er veldig misfornøyd med den lipglossen fra L'oreal som parfymeriet anbefalte meg til bryllupet. Den er skikkelig klissete og forsvinner i løpet av en time. Den smaker godt (jordbær tror jeg), lett å påføre og ser bra ut, men er ubrukelig etter min mening.

Jeg er veldig fornøyd med den malingleppestiften - Lipfinity fra Max Factor. Den sitter virkelig hele dagen og gjerne hele kvelden også! Jeg er ikke så stø på hånda, så det kan være litt klønete å påføre den (og å gjøre feil er virkelig ikke smart), men vel verdt det. Tror den koster 70kr eller så, jeg. Så reklame for at den var kommet i gloss nå, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe det. Og så vil jeg ha en med litt mer farge, for den som ble kjøpt til bryllupet (mens jeg satt og hos frisøren og frisøren nektet å bruke den lipglossen fra L'oreal) er veldig kjedelig.

Skrevet

Synes personlig at den fra maybelin er best jeg da.

Skrevet

Jeg sverger til Lancome eller Christian Dior, bortsett fra når jeg har veeeldig dårlig råd....!!! :D Enorm forskjell på kvaliteten på billige versus dyre merker syns jeg, dessverre.....

Skrevet
Enorm forskjell på kvaliteten på billige versus dyre merker syns jeg' date=' dessverre.....[/quote']

:enig:

- Men den fra MaxFactor sitter virkelig i timesvis (og vi er 3 venninner som har oppdaget dette helt uavhengig av hverandre ...).

Gjest sexysadie
Skrevet

Dødsbra test.

Er også fornøyd med den ifra Max Factor

Skrevet
Jeg sverger til Lancome eller Christian Dior' date= bortsett fra når jeg har veeeldig dårlig råd....!!! :D Enorm forskjell på kvaliteten på billige versus dyre merker syns jeg, dessverre.....

Helt enig!! Jeg sverger til Chanel for holdbarhet på festelige dager og brukte det selv på bryllupsdagen vår.

Til hverdags bruker jeg Clarins. Utrolig behagelig å ha på. Varer lenge, men ikke fullt så lenge som Chanel sin..

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg hadde nivea beuate.. er kjempefornøyd!!! den glinset ikke sånn masse, men det var jeg heller ikke ute etter.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg hørte noe morsomt i går. Jeg var nemlig på hudpleiesalong. Hudpleieren kunne da fortelle at hun hadde gått på den make-up-skolen som lagde testen, og den skolen er sponset av lancome!! Ikke rart at Lancome kom best ut i testen da!! Hun holdt på å le seg ihjel da hun så på tv2-programmet... :ler:

Skrevet
Jeg hørte noe morsomt i går. Jeg var nemlig på hudpleiesalong. Hudpleieren kunne da fortelle at hun hadde gått på den make-up-skolen som lagde testen, og den skolen er sponset av lancome!! Ikke rart at Lancome kom best ut i testen da!! Hun holdt på å le seg ihjel da hun så på tv2-programmet... :ler:

Korrupte greier det der. :roll:

Jeg stiller meg alltid kritisk til slike tester, når man vet hvor mye smøring det er ute og går i mange yrkesgrupper.

Skrevet
Jeg hørte noe morsomt i går. Jeg var nemlig på hudpleiesalong. Hudpleieren kunne da fortelle at hun hadde gått på den make-up-skolen som lagde testen, og den skolen er sponset av lancome!! Ikke rart at Lancome kom best ut i testen da!! Hun holdt på å le seg ihjel da hun så på tv2-programmet...

Nok et eksempel på at en ikke må stole blindt på slike tester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...