Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. Vi har kjent hverandre lenge. Snart i et år. Nå legger jeg spesiell vekt på siste tlf samtale da han virkelig erta,- nærmere dissa meg heftig om at jeg er sjukk! Jeg lo med denne gangen også (før tullet han da vi var sammen face to face,- og ellers på msn når det ''passer seg'') men etter denne tlf samtalen må jeg ærlig innrømme at jeg faktisk brast i gråt! sikkert jævlig barnslig gjort av meg.

Nå til ''realiteten'' som er at jeg faktisk ikke er sjukk, heldigvis. Jeg er en kraftig jente, men med ikke noe overflødig fett, og som jeg sa til han ,- '' det er bedre enn å være syltynn!!''

Han avslutta samtalen med bl.a at han jeg ikke må gråte og at han elsker å tulle med meg og at jeg verken er sjukk eller tynn , og at jeg må verken bli det ene eller det andre. Fordi akkurat nå er jeg helt perfekt, sier han. Og at jeg er vakker osv... Men innerst inne ville jeg bare legge på, jeg ble så sint etter at tlf samtalen var over, selvom jeg vet han tuller, men personlig vil jeg ikke at dette skal bli en del av fremtiden, at han velger å erte meg med dette.

Til og med denne tanken her er jo barnslig da, fordi jeg er jo veldig tolerant, og jeg ler også med han når det gjelder meg som sjukk osv. Jeg forsvarer meg ikke selv overdrevent for å si det sånn. Jeg har altså god humor, selvironi og selvhumor. Men akkurat i går tok jeg meg nær av det han sa. Ble fryktelig lei meg og pissed off. Æsj ass.

Men nå vil jeg også erte han med noe!! Men som hva ?? Vil også le av ham :P Noen råe forslag??

Mvh as ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Klassikeren er vel å svare at "Jeg er kanskje tykk, men du er dum, og jeg kan slanke meg ;) "

Skrevet

Klassikeren er vel å svare at "Jeg er kanskje tykk, men du er dum, og jeg kan slanke meg ;) "

hahah.

I tillegg så tenker jeg nå at jeg skal la ham jobbe HARDT nå for å vinne tilbake min myke, kjærlige side igjen. Jeg skal ikke svare ham med noe søtt tilbake. Ikke på en god stund! Tenke å være litt sånn wannabe Mrs Høy På Pæra mot ham når han er kjærlig mot meg. :P

Eller bør jeg fortsette å være meg selv? :P

Og ellers; så er jeg fremdeles åpen for flere disseforslag !

Skrevet

Dette skriver jeg kun fordi du tydeligvis ikke har dysleksi og ikke for å være frekk på noen måte: Det skrives "tjukk". :)

Skrevet

Eller så kan du oppføre deg som et modent menneske og be han slutte å kalle deg tjukk om det sårer deg.

Å leke mentale spill hjelper ingenting.

Skrevet

Mannen min sier slikt til meg også, og jeg er tynn !!

Eneste er at magen er ikke slik den en gang var, etter at jeg fikk barn.

Etterhvert har jeg "tatt igjen" med at han begynner å få måne, eller at han begynner å få grått hår.

Nå er barna blitt ungdommer, og de synes fortsatt at jeg er en sprek mamma i forhold til andre og de irriterer seg over han sier det til meg, selv om jeg bare rister på hodet.

Nå sier barna "du har hengemage pappa!"

"du blir skallet pappa!"

Haha så Nå får han igjen.

Skrevet

Si at hvis han fortsetter så kommer du til å begynne å tro på at du ER tjukk! Hvis han liker deg så vil han jo egentlig ikke såre deg, gutter er ikke alltid like smarte på det området der!

Ikke ta igjen hvis han er en hyggelig fyr og tar hintet, det ender bare med at begge føler seg dårlige og alle taper!

Hvis han ikke gir seg når du har sagt klart ifra, er han en dust, rett og slett!

Men altså, han synes sikkert bare det er gøy å ha noe å erte deg med!

Jeg hadde en kollega som var litt sånn mot meg for mange år siden og det viste seg at han var bøttekin på meg etter at jeg hadde skjelt han grundig ut... Han var rett og slett bare ikke så smart på det området, men var egentlig en fin fyr!

Skrevet

Dette skriver jeg kun fordi du tydeligvis ikke har dysleksi og ikke for å være frekk på noen måte: Det skrives "tjukk". :)

pffft,- var bare en liten skjønnhetsfeil da. :)

Skrevet

Da sier du bare at han har veldig liten tissemann!

Skrevet

Si at hvis han fortsetter så kommer du til å begynne å tro på at du ER tjukk! Hvis han liker deg så vil han jo egentlig ikke såre deg, gutter er ikke alltid like smarte på det området der!

Ikke ta igjen hvis han er en hyggelig fyr og tar hintet, det ender bare med at begge føler seg dårlige og alle taper!

Hvis han ikke gir seg når du har sagt klart ifra, er han en dust, rett og slett!

Men altså, han synes sikkert bare det er gøy å ha noe å erte deg med!

Jeg hadde en kollega som var litt sånn mot meg for mange år siden og det viste seg at han var bøttekin på meg etter at jeg hadde skjelt han grundig ut... Han var rett og slett bare ikke så smart på det området, men var egentlig en fin fyr!

jahh ikke sant, det er akkurat det jeg tror han her ikke er ! han er like dum på akkurat dette området også. Og det er AKKURAT derfor jeg også ''samler og samler opp'' til jeg en gang skjeller han grundig ut selv! :P Kanskje ikke så best å ta igjen, men om jeg gjør, så er vi vel skuls :P Men ok, da er vi jenter enige i at gutter er dumme på den måten der, de viser at de er bøttekeen på jenta; og det med å erte dem ang. dette er jo noe jenter blir oppgitt av! :P Hehe, du har nok rett i at han synes det er gøy, men jeg tviler på at jeg kommer til å le så mye av det i fremtiden. Vil sette en stopper for det, jeg. Eller hva?

Skrevet

Bedre å være tjukk i kroppen enn tjukk i huet.

Skrevet

Bedre å være tjukk i kroppen enn tjukk i huet.

ja. Men jeg sier jo at jeg ikke er tjukk! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...