Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fikk Whitestrips Classic i posten i dag, men bestilte "løst", dvs at jeg ikke fikk noen bruksanvisning med.. Kan noen som har brukt disse før hjelpe meg? :) Hvor lenge skal de være på, hvor ofte, og hvor lenge etter kan man spise/drikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Fikk Whitestrips Classic i posten i dag, men bestilte "løst", dvs at jeg ikke fikk noen bruksanvisning med.. Kan noen som har brukt disse før hjelpe meg? :) Hvor lenge skal de være på, hvor ofte, og hvor lenge etter kan man spise/drikke?

Se - her -.

Skrevet

Takk Maneo, men har lest den linken og det står ikke noe om måltider etterpå osv. :)

Skrevet

Da jeg brukte dem (mange år siden) så kunne man spise og drikke rett etterpå. Skylte gjerne munnen da jeg tok dem av, jeg, fordi det ligger et litt seigt lag igjen etter dem.

Skrevet

Da jeg brukte dem (mange år siden) så kunne man spise og drikke rett etterpå. Skylte gjerne munnen da jeg tok dem av, jeg, fordi det ligger et litt seigt lag igjen etter dem.

Men funker de? Jeg har veldig lyst til å kjøpe de, men gidder ikke å bruke penger på det hvis det ikke gir noe resultat.

Skrevet

Er på dag 3 nå, skal gi tilbakemelding når jeg er ferdig med behandlingen min ;)

Skrevet

Kan forøvrig legge til at jeg allerede merker noen forbedring! Til nå føler jeg tennene mine ser mye freshere ut, og det liker jeg! :jepp: Har tre dager igjen nå, så får vi se om jeg får Colgatesmil tilslutt ;)

Skrevet

Javisst funker de! Har forsatt fine og hvite tenner. :)

Skrevet

Hvor kjøper man sånne? Og hvor mye koster de?

Skrevet

Finn.no, ebay..

Skrevet

Jeg vil :sur: Teite tennene mine som er bygd ut med plastikk sånn at jeg mest sannsynlig får skjolder hvis jeg bleker dem :kjefte:

Måtte bare få ut litt frustrasjon

Skrevet

Hvor kjøper man sånne? Og hvor mye koster de?

Kommer an på hvilken du vil ha, men under 200.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...