Lise_ Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Jeg gleder meg hvertfall som en tulling til de neste sesongene kommer. Og allerede no i Oktober er det sesongstart for Perfekt Family. Jeg kan egentlig ikke vente
Gjest Audiot Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Så på Nurse Jackie i ca 5min før jeg måtte skru av. Blei bare for snålt å se Edie Falco i en sånn serie, etter å ha sett alt som er av Sopranos.
Gjest Emera Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Så på Nurse Jackie i ca 5min før jeg måtte skru av. Blei bare for snålt å se Edie Falco i en sånn serie, etter å ha sett alt som er av Sopranos. Jeg har ikke sett Sopranos, så den sammenligningen slipper jeg heldigvis. Har sett litt på Nurse Jackie, og synes den er mye bedre enn andre typiske amerikanske sykehusserier. Edie Falco er strålende i den rollen!
Lise_ Skrevet 26. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2010 Jeg så heller aldri på Sopranos. Jeg synes serien er kjempegøy :) Eneste er at hun minner meg sånn om Ellen Degeneres :klø:
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Jeg ser på Nurse Jackie og United States of Tara, synes de er ok å se på. Men Perfect Family kjenner jeg ikke til? Du mener vel ikke Modern Family?
Scorpina Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Ser på de to førstnevnte men Modern Family har jeg ikke fått med meg. Er'n bra?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Modern Family er kjempebra og kjempemorsom og slår de to andre nevnte seriene ned i støvlene, etter mitt syn (men de er veldig forskjellige også, da). En ganske verdig arvtager etter Arrested Development. Kan også anbefale Better of Ted.
Gjest Iah Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Hvis det er modern family det er snakk om synes jeg den er veldig bra. De andre har jeg ikke sett, men har fått anbefalt Nurse Jackie, så den sjekkes nok ut før eller siden.
Lise_ Skrevet 28. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2010 Jeg ser på Nurse Jackie og United States of Tara, synes de er ok å se på. Men Perfect Family kjenner jeg ikke til? Du mener vel ikke Modern Family? Ja huff så flaut selvsagt mente jeg Modern Family
Lise_ Skrevet 28. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. august 2010 Modern Family er kjempebra og kjempemorsom og slår de to andre nevnte seriene ned i støvlene, etter mitt syn (men de er veldig forskjellige også, da). En ganske verdig arvtager etter Arrested Development. Kan også anbefale Better of Ted. Takk for tipset jeg skal skekke ut Better off Ted med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå