Gå til innhold

Den ekleste form for svette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags form for svette synes du er det mest ekleste?

Må nok være rumpesvette for meg og så fotsvette. Takler ikke at folk går barbeint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg har merket noen med rumpesvette før.

Men fotsvette er ekkelt. Sånn som stinker i hele rommet. Fysj.

Armhulesvette er og ekkelt, noen folk luker løk.

Skrevet

Noen folk LUKTER løk, skulle det stå. :ler:

Skrevet

Må nok være rumpesvette for meg og så fotsvette. Takler ikke at folk går barbeint.

Er det noe som virker mot fotsvette så er det jo å gå barbeint.

Skrevet

Nemlig! :) Jeg går barbeint hele året jeg og er vidunderlig akklimatisert og velbehagelig duftende. Året rundt. I sko er saken derimot noe helt annet.

Derimot er det er riktig ille med stinkende navlesvette. :(

Skrevet

"inngrodd" gammel svette er det verste. 2 uker uten klesskift og vask + tungt fysisk arbeid gir en fantastisk odør (som man ikke merker selv til og med)....

Skrevet

Ballesvette? Men det er liksom litt i samme klasse som rumpesvette, da. Glir liksom over i hverandre.

Balle-og rumpesvette er for meg det ultimate beviset MOT intelligent design. Det er ekstremt DÅRLIG design å plassere et fornøyelseskompleks i et kloakkanlegg. Det er så FEIL at det bare kunne skje ved en rekke beklagelige sammentreff som VIRKET som en god idè der og da.

Skrevet

rumpesvette, men her kaller vi det rumpesaft

Skrevet

Nemlig! :) Jeg går barbeint hele året jeg og er vidunderlig akklimatisert og velbehagelig duftende. Året rundt. I sko er saken derimot noe helt annet.

Navlesvette?! Er det noen som har det?

Skrevet

Gammel svette som skikkelig lukter er ekkelt. Men tar de seg en dusj med jevne mellomrom kan folk svette så mye de vil rundt meg uten at jeg bryr meg.

Skrevet

Denne tråden her tok virkelig kg til et helt nytt nivå.

Skrevet

rumpesvette, men her kaller vi det rumpesaft

Nå fikk jeg ekle bilder i hodet mitt. Ikke gjør det igjen!!

Skrevet

føtter er ekkelt, trenger ikke være svette engang bare generell tåfislukt, enkelte føtter lukter motbydelig. jeg vil aldri bli fotbehandler...

rumpesvette og ballesvette er fryktelig, prøvd å suge en mann som har osteballer?

Skrevet

føtter er ekkelt, trenger ikke være svette engang bare generell tåfislukt, enkelte føtter lukter motbydelig. jeg vil aldri bli fotbehandler...

rumpesvette og ballesvette er fryktelig, prøvd å suge en mann som har osteballer?

uuack :O osteballer ?! .... :klappe:

Skrevet

Ja, jeg hadde tenkt å spise selv og drikke saft, men tror jeg venter noen timer nå.

Skrevet

Denne plassen vil jeg innom regelmessig. Tanken på mat kommer garantert til å blekne og det kommer til å bli enklere å bli kvitt de kiloene jeg skal fjerne. Yækk! ;)

Skrevet

Det er ekstremt DÅRLIG design å plassere et fornøyelseskompleks i et kloakkanlegg.

:hoho: Bra sagt!!!

Gjest Eurodice
Skrevet

Navlesvette?? Dette var nytt for meg. Jeg har aldri tenkt på om det er noen spesiell lukt i navlen :fnise: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...