Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har i denne måneden for første gang i mitt liv fått sånne småå kviser ,- og ganske mange er det og ! på sentrum av pannen. de synes ikke så mye, men når man står nær speilet eller er i god belysning (dagslys) så synes det. og det synes jeg ikke er noe særlig!

det kan helt sikkert være pga at jeg har vært uten renseprodukter og fuktighetskrem en periode fordi de jeg bestilte fra nett var jeg misfornøyd med (weleda) siden den ikke renset så bra, følte jeg. men jeg har endelig funnet meg et annet merke (aubrey) og bestemt meg for å bestille den for en uke siden, så nå venter jeg på den.

i mellomtiden bruker jeg kun rensekrem fra dermalogica (den milde varianten i pumpeflaske) men lurer på om de små ''prikkene'' jeg har,- og kun i pannen min forsvinner så snart jeg bruker hele aubrey serien i ett strekk (så herlige store størrelser + naturlige ingredienser som brukere og selgere sier virkelig fjerner urenheter og sminke effektivt men skånsomt.)

selv har jeg kombinasjons- tørr hud. satser på at aubrey redder meg når den kommer !!!!! :) Men hva kan jeg bruke NÅ i mellomtiden? Noen forslag til trygge produkter jeg kan prøve for å få bort de prikkene jeg har ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er snart 19 år, hvis det skulle hjelpe noe :P

Skrevet

jeg tar også imot fungerende tips som oljer eller matvarer som gjør samme nytten ! hehe : )

Skrevet

Jeg får lett nupper i pannen spesielt om jeg ikke skrubber bra nok, eller skrubber for mye. Kan det være noe?

Skrevet

Jeg får lett nupper i pannen spesielt om jeg ikke skrubber bra nok, eller skrubber for mye. Kan det være noe?

Hmm, det kan godt være. Egentlig litt vanskelig å si, for de produktene jeg har brukt som man føler skrubber huden ordentlig (pga de kornene) er nivea, og det har jeg ikke fått noen nupper av. Men så ville jeg ikke bruke det merket lenger, grunnet mange andre årsaker. Dermed gikk jeg over til Weleda , og hele serien er jo kremaktig.. så renseproduktet hadde ingen korn i seg. og jeg følte ikke at den renset noe særlig i det hele tatt!

Så en kjapp konklusjon kan være at jeg får lett nupper i pannen dersom jeg bruker produkter som ikke renser noe særlig. Hmm.. håper da at Aubrey sin rensekrem er like god som brukerne på nettsiden sa at den var. Det er også en rensekrem, serien har dessverre ingen peeling, da må man bruke deres ansiktsmaske. Men når det gjelder renseproduktet, så er det mange som lar den stå en liten stund i huden hvis man har andre ting å gjøre på badet, og da blir huden perrfekt. hehe..

Skrevet

Du kan lage en sukkerskrubb og bruke det en-to ganger i uken, til du evt kjøper en annen skrubb.

1 ss sukker og valgfritt med naturlige ting oppi, som oljer som ikke tetter porer, honning, aloe vera, til du får en konsistens du liker. Masser lett inn i huden et par minutter og skyll.

Skrevet

Du kan lage en sukkerskrubb og bruke det en-to ganger i uken, til du evt kjøper en annen skrubb.

1 ss sukker og valgfritt med naturlige ting oppi, som oljer som ikke tetter porer, honning, aloe vera, til du får en konsistens du liker. Masser lett inn i huden et par minutter og skyll.

OK! Er det med på å fjerne de nuppene/småkviser jeg allerede har i pannen min da.. ?

Skrevet

OK! Er det med på å fjerne de nuppene/småkviser jeg allerede har i pannen min da.. ?

Hun hadde vel ikke skrevet det hvis det ikke fjernet nupper?

Skrevet

Ja, det vil fjerne oppbygging av døde hudceller og la talget komme ut og vekk :)

Skrevet

Hun hadde vel ikke skrevet det hvis det ikke fjernet nupper?

Og du trenger vel ikke være BITTER, ok? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...