Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trefforumet blitt lagt ned? Tenkte å skrive et innlegg også der.

Uansett, greia er at både jeg og kjæresten har en del venner. Han henger ofte sammen med mine, og jeg sammen med hans, men det blir jo til at den ene kjenner folka bedre, og ganske mye intern humor, siden forholdet vårt er relativt nytt. (Har vært sammen i 1 år nå). Nesten alle vennene våre er dessuten single, så hvis jeg finner på noe med ei venninne alene, blir det litt rart å dra med seg ham ofte. Det går seg vel til etter hvert.

Som følge av dette har jeg begynt å savne å ha noen gode venner som også er par. Det er vel ikke noe spesielt sted man oppdager andre som vil ha det samme, så vi får vel bare satse på at vi blir kjent med noen etter hvert?

Kort om oss: Vi i begynnelsen av tjueårene, bosatt i Oslo og studerer på Universitetet. Begge er kulturinteresserte (liker å se/lage film, ta bilder, gå på kino, bokafeer, teater, kunstutstillinger etc). Vi drar også gjerne på byen noen ganger i måneden, og spiser ute når økonomien tillater det. Liker også å bevege oss, går en del turer, og trener sammen på treningssenter.

Om noen skulle kjenne seg igjen i det jeg skriver, må de forresten gjerne sende meg en PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...