Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten to år. For ett år siden hadde vi det ikke på topp pga avstand osv. Men vi fikk ordnet opp i ting/usikkerhet og har hatt det supert siste halve året. Men.. jeg vet at han var utro mot meg i perioden det ikke var helt på topp med samme dame flere ganger. Dette fant jeg ut pga snoking på mobilen hans hvor det lå en del lagrede meldinger fra denne damen. Det er ikke typisk meg å snoke, men jeg hadde grunn der og da.

Jeg ble selvfølgelig knust av dette men valgte å ikke konfrontere han. Etter dette ble forholdet vårt bedre og bedre og jeg prøvde derfor å glemme hele greien. Han ble kjent med denne damen pga en felles interesse en stund etter at vi ble kjærester, han har presentert henne som en venninne, men jeg har aldri møtt hun. Han sa også at hun var håpløst forelsket i han, men han hadde gitt klar beskjed om at det ikke kunne bli noe mellom de.

Nå har han sluttet med denne hobbyen sin og møter derfor ikke hun på disse samlingsplassene som før, men han er åpen om at de skriver noen meldinger sammen. Jeg har sagt at jeg ikke vil at de skal ha kontakt fordi hun er forelsket i han. Det synes jeg blir HELT feil. Men jeg vet jo også at de har hatt sex. Jeg har spurt han rett ut men han nekter og sier at han ser på hun som søsteren sin. Han synes også at han bør få "lov til" å ha kontakt med hun. Hun har ikke prøvd seg på han nå og hun er nok ikke interessert på den måten lenger mener han. De har også barn som ble gode venner pga deres vennskap..

Jeg blir helt gal av dette, jeg takler ikke at han har kontakt med hun. Men vil ikke si at jeg vet at de har hatt sex, jeg har tilgitt han for det for meg selv siden vi hadde en veldig dårlig periode da. Og vil ikke risikere å miste det fine vi har bygget opp nå. Men det plager meg helt forferdelig. Ville dere sagt hva jeg vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sagt det for lenge siden. Så ja.

Skrevet

Be ham kutte kontakten med henne, fordi "du føler det har skjedd noe mer der". Da bør han ta konsekvens av det han har gjort, og kutte henne ut.

Skjer ikke det, så aksepter det eller gå.

Velger du å bli, så vet du at han er istand til å lyve for deg - så fortsett å snoke sånn at du finner ut av det om han er utro igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...