Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil med dette dele min frustrasjon med dere!

Hva skal jeg gjøre? min mann har et forhold til min mor,dette ble oppdaget idag. Jeg har ikke tatt dette opp med dem enda for jeg vet overhode ikke hvordan jeg skal gå fram. Vi har to barn sammen en på tre og en på syv. HVA GJØR JEG??

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Bank skiten ut av mora di først og ta derefter for deg din mann.

Skrevet

Jeg hadde vært i tvil om hvem jeg hadde villet kverke først

Gjest Anonymous
Skrevet

Mener du helt seriøst at jeg skal banke min mor. Hadde ikke orket. Tror heller ikke jeg vil ha noen kontakt med henne i fremtiden. Men så er hun jo mormor da. Hva skal jeg gjøre?

Gjest sexysadie
Skrevet
Mener du helt seriøst at jeg skal banke min mor. Hadde ikke orket. Tror heller ikke jeg vil ha noen kontakt med henne i fremtiden. Men så er hun jo mormor da. Hva skal jeg gjøre?

Beklager hvis jeg ble for voldsom.

Jeg rådet deg bare etter hva jeg ville ha gjort

Slik jeg ser d er d din mor som har forådt deg mest. Derfor tøffest behandling.

Skrevet

sexysadie skrev:

Bank skiten ut av mora di først og ta derefter for deg din mann

:o

Wow sexy, voldelig av deg??? :blunke:

Vel, dette hørtes nesten for ille ut til å være sant, gjest! Men, om det er sant, så er du i en uheldig situasjon, og jeg vet faktisk ikke hva jeg ville gjort om jeg var deg. Det måtte i så fall være å "dumpe" mannen, og eventuelt kutte ut kontakten (ihvertfall for en stund...) med mamma...!"

Gjest Anonymous
Skrevet

Kom deg laang vekk fra dem begge to!

Ingen fortjener å bli forrådt på denne måten.

Forøvrig en situasjon jeg overhodet ikke klarer å forestille meg. Hvordan i allverden klarer typen din å gjøre sånt, og hvordan klarer moren din? :evil: Dette er jo helt sykt, hvordan fant du ut uten at noen av de vet at du vet?

Fy flate, syns synd på deg!!!

Gjest GreenSky
Skrevet

Mannen din har et forhold med mora di???

Fy f*** for noen mennesker! Begge har oppført seg ytterst egoistisk og hensynsløst. Jeg føler med deg. Hva annet kan jeg si enn at de fortjener hverandre? Du er for god for dem begge.

Jeg har ikke noe godt råd å gi deg. Hadde dere vært barnløse, ville jeg rådet deg til å dumpe fyren. Men så har dere jo barn også, og du må tenke på deres beste. Er han en god far, etc..

Jeg vil råde deg til å kanskje dra på en ferie med barna, tror det ville vært godt for deg å komme litt bort for å tenke...

Skrevet

Jeg hadde "dumpet" begge. Hadde ikke villet at barna skulle voksne opp med hverken en sånn far eller mormor som rollemodeller.

Skrevet

er dette seriøst, så må du se til å komme deg lagt vekk fra dem begge. derettter må du finne et vis å forholde deg til din (etterhvert fraskilte) mann siden han for alltid vil være dine barns far..

mora di ville jeg ikke snakka mer til.. før hun evt kom krypende på sine knær..

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei og nei..... :frustrert: Er du hundre prosent sikker på dette?????????? :o Dette er det verste jeg har hørt! :flekke:

Og du legger bare forholdene til rette, slik at de kan fortsette å drive på?????? :fy:

Herregud, du må jo ta et REALT oppgjør med begge. Men den aller største svikeren her er moren din! :grine: Tvil ikke på det. Din mann må også ta sin del av ansvaret. Men jeg er mest sjokkert over din mor. :oops:

HVORDAN KUNNE HUN GJØRE DETTE MOT DEG, sin egen datter?

Det er mye mere en jeg evner å fatte!!!!!!! :sjokk:

Etter dette ville jeg ha mistet all tillit til begge to. Dette er forbudt område, og burde aldri ha skjedd! Det er åpenbart ingen respekt mellom dere tre! :hakeslepp:

Kanskje det er mulig for deg å flytte langt vekk fra dem? Tror det blir så altfor vondt for deg å ha dem i nærheten nå. :murvegg:

Det hjelper jo ikke deg så mye at de avvikler forholdet heller, for all tillit vil nok være borte, og skjedd er jo skjedd.......... :-? Tiden kan ikke skrues tilbake. Så jeg ville ha vurdert seriøst å kutte båndene til begge to. :enig: Jeg vet det høres drastisk ut. Men ellers er jeg redd du kommer til å gå på akkord med deg selv resten av livet...... :klaske:

Nå skal du KUN tenke på deg selv og barna dine, ingen andre. Det elskende paret, din mor, og din mann, får ta ansvar for seg selv, de er da vel voksne...? Tenk ikke et øyeblikk på dem, det hjelper ikke deg mye, da de tydeligvis kun er styrt av sine egne seksuelle drifter!!!!!! :hoppe: De har så mere enn nok med seg selv. De har ikke tid til å tenke på andre enn seg selv. :Gjesp:

Og når de syntes at forholdet mellom dem var verdt alt dette, så sier vel det DEG mye om DE TO? De er to alen av samme stykke, og hører muligens sammen..... :evil:

Jeg ønsker deg virkelig av hele mitt hjerte lykke til med resten av ditt liv!

Husk at DETTE, fortjente du ikke. Du fortjener det aller beste! :P

Men jeg håper du er sikker i din sak her, slik at ingen misforståelser er i emning....... :klø:

Stå på videre, for deg selv og barna!!!!!!! :vinke:

Kvinne i Oslo. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...