Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg nettopp svidd kortet på http://www.eastbay.com/

Veldig hyggelige priser der ;) Noen som har handlet her før? Erfaringer?

Hvor handler du ditt treningstøy?

:trene:

Endret av LineGourmet
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tar veldig hensyn til spesifikke merker når det gjelder alt som skal på bena, og da svies det av kronasjer som gir potene mine det beste stellet :) Handler da gjerne på spesialistbutikker, men har alltid vært fornøyd med Asics, New Balance, Scarpa og Salomon. Overkroppen klarer seg fint med en halvslitt topp som er for stor på steptimer, men alt som skal på bein eller bæres av rygg i mange timer fortjener det aller beste.

Til fjellbruk blir det mye XXL, Stormberg og Cotswolds som alle har godt utvalg, og alt fra overpriset, teknisk tøy til klær som passer til bærplukking og lett jogg. Blir gjerne Intersport og XXL igjen hvis jeg skal ha lette treningstopper, løpetights/jakke o.l.

De beste utendørsbutikkene jeg har vært borti var Gaynor Sports og Needle Sports, begge I England, og det ble siklet, ynket, stønnet og jamret da jeg stakk innom dem på ferie for noen år siden.

Hadde jeg vært rik så hadde jeg gjerne handlet direkte fra Norrøna, New Balance, Rab og andre superbe produsenter.

Endret av bergans
Skrevet

Ganske ny i dette med godt utstyr, men jeg var innom Löplabbet og fikk gode sko til mine bein fra Asics. Superfornøyd med de, og det er det dyreste treningsutstyret jeg eier.

Ellers går det i billige t-skjorter jeg har fått diverse steder, eller singleter. Finner alltid joggebukser/løpebukser på tilbud på sportsbutikker som ikke er store kjeder, og handler etter hva som passer godt på i prøverommet og til bruken.

Skrevet

Better Bodies.

Skrevet

Det var ikke så voldsomt trøkk på denne tråden. Treningsglade er kanskje ikke så shopping-glade? :fnise:

Vel, jeg kommer tilbake når jeg får klærne fra eastbay. Det skal sies at jeg ikke er særlig heldig med mine ordinære nettkjøp, men har en god følelse på eastbay ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...