Gå til innhold

DJ i bryllup??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å leie DJ på den store dagen istedet for levende musikk. Festen skal være på et ganske fasjonabelt sted, og vi ønsker verken ferdiginnspilte CDer eller halvdårlige band (de gode er ganske dyre.. DJ er halve prisen). Er litt opptatt av at begge generasjoner skal kose seg (ca.30 år og ca. 55 år). DJ en vi har tenkt til å leie er ca 50 år. Er det flere som har tenkt i disse baner, eller er det noen med erfaringer? Hva tror dere om bruk av DJ?

Klem fra Jackie =:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps. Vi skal ha DJ i bryllupet vårt. Synes de fleste "bryllupstrubadurer" eller band jeg har hørt i liknende tilstelninger stinker, så for oss var det uaktuellt å leie levende musikk. De som er litt flinkere koster alt for mye. Kjenner han som skal spille godt, og vi har avtalt hvilken "stil" vi skal kjøre på musikken. Blir nok ikke noen slagere, men bra dansemusikk for alle likevel.12

Skrevet

Vi skal også ha DJ i vårt bryllup som er om snart 8 dager icon_lol.gif 12

Skrevet

vi skal også ha DJ i vårt bryllup!

Det er ikke så veldig stor plass

der vi skal ha det,og så var det jo

også en del billigere enn et band,jeg

tror det kommer til å bli veldig bra

med DJ.Jeg har navn og nr hvis noen trenger

i Sandefjord/Larvik område.

Skrevet

Hvor mye betaler dere for leie av DJ? Vi vurderer også dette..12

Gjest perle
Skrevet

Vi skal også ha DJ. Han er en kompis av pappa, men vi betaler han likevel 3000,- fordi han egentlig skuylle vært et annet sted den kvelden og tjent litt mer....

Skrevet

Hei!

Vi ringte musikksentralen, og fikk høre at prisene på DJ var fra 3500 og oppover. Den DJen vi skal ha koster 4000 kr.

Vi hadde først tenkt til å brenne CDer selv, og vi fant SÅ mye bra musikk. Nå skal vi gi DJen lister med den musikken vi helst vil ha, og så får hun spe på med det som passer til anledningen utover kvelden. Tror det blir veldig bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...