Gjest laza Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Ja, jeg har en del ting jeg lurer på og tenkte kanskje at noen av dere her ute kan vi meg litt råd før jeg blir gal i hodet, bokstaveligtalt. Tar ting fra starten, slik at dere får en liten forståelse for hvorfor jeg lurer så innmari på dette. Jeg har opplevd ekstremt mye motgang i livet mitt, og mistet 2 personer som stod meg veldig nært, og dette har gjort meg til en svært sårbar person som sjeldent slipper folk innpå meg. Jeg gjør unntak, men hittil har unntakene mine vært bortkastede ! Jeg har nå møtt en gutt, la oss kalle han Mikkel. Jeg har kjent Mikkel siden jeg gikk på ungdomsskolen, men da var vi bare venner og ting forble sånn ... helt til jeg tilfeldigvis møter han i russetiden og vi begynner å rote som bare rakkern ... men som mange vet så er ikke russetiden en periode hvor man starter å holde på, i alle fall er det det jeg mener. Anyways. ... tiden gikk og jeg snakket egentlig svært sjeldent med Mikkel, helt til han og en venn var hos vennina mi nå i Juli. Da ble det hookup igjen, og det endte med at vi møttes og var sammen flere og flere ganger. Sov over hos han osv. Nå har det gått rundt 1 mnd siden ting startet for "alvor" og nå begynner jeg å tvile litt. Ting er så utrolig bra når jeg er med han, han holder meg i hånden og holder rundt meg, kysser på meg og markerer at jeg er "hans". Når vi ikke er sammen, så føler jeg bare at ting er rart, men det kan jo også ha noe med at jeg er vandt til å få meldinger støtt og stadig om det er noen jeg holder på med ?! Han kaller meg søte ting, ringer meg, og snakker med meg hele tiden på facebook. Har vært med han masse i den siste tiden, og som sagt så er alt veldig bra når vi er sammen. Han har vært i langvarige forhold før, og sa til meg at han vil ta ting litt rolig og se hva som skjer, og for min del så er det helt ok for meg så lenge jeg vet at han ikke holder på med noen andre også ... dette har jeg fått bekreftet at han ikke gjør. Etter at vi fant ut at vi skulle ta ting litt sakte så har han begynt å sende færre meldinger, og ringer sjeldent, hjertene jeg fikk i meldinger er byttet ut med smilefjes. Hva kan dette bety ?? Jeg var med han på lør og søn og da er alt bra, og han virker skikkelig interessert, men med engang jeg ikke er med han er ting bare merkelig og han virker ikke interessert ? Hva skal jeg gjøre ? Hvordan får jeg han til å tenke "hvorfor sender hun meg ikke melding ? hva har skjedd osv" Noen som har noen ekstremt bra råd til hva jeg kan gjøre ? Pappa kom med at jeg skulle spille hard to get, men tar gjerne imot andre råd enn det !! Jeg er bare så ekstremt redd for å bli såret, jeg takler det rett og slett ikke. Og jeg hater å være uvitende så derfor trenger jeg litt hjelp så jeg ikke sitter å vrenger hodet mitt noe mer. Håper ikke dette blir bare surr, og at dere ikke skjønner hva jeg mener ... ! Takk for svar !!
-milla j- Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 (endret) Der er litt forskjell på oss jenter og mannfolkene... jeg er sånn som deg, som lurer på hva som er galt helt til vi er sammen og han viser meg at han er interessert. Noen har rett og slett ikke like stort behov for kontakt hele tiden, uten at det betyr at de har mindre interesse! Han vet kanskje hvor han har deg, og er trygg på det og derfor føler han kanskje at han ikke trenger å sende deg bekreftelser hele tiden? Når du sier han ringer sjelden; hva er sjelden? Hvor ofte ringer du eller melder til ham? Hvis du gjør dette ofte, kan det jo være at du kommer ham i forkjøpet hver gang (hence å spille hard to get, la ham savne kontakten med deg men dette kommer jo som sagt an på hvor ofte du tar kontakt med ham også..) og han ikke tenker over at det kanskje blir litt enveis. Hvis dere har avtale om å ta ting sakte kan det jo og være det han legger i det, mindre kontakt når dere ikke treffes. Det jeg ville gjort er å spørre ham uten å anklage ham for noe Si f.eks. at du savner litt å få meldinger fra ham innimellom hvis de helt mangler. Bare ikke gå i den fellen å legge for mye i sånt.. du kan lese mange tråder om det her inne. Jeg har selv en tankespinner inni hodet som setter i gang når jeg får en ørliten tanke om ett eller annet som jeg mener ikke er "som det skal" og da er jeg i gang. Helt til jeg oppdager hvor teit jeg er som maser på kjæresten uten grunn. Nå er dere i startfasen. Bedre å være ærlig mot seg selv og spørre ham direkte om hvor dere står hvis du er usikker. Endret 25. august 2010 av -milla j-
Kamikatze Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 (endret) Bedøm ham etter hvordan han er når dere er sammen. Når han driver med andre ting, fokuserer han på det. Menn er ikke kvinner, og mye mer enn du tror fungerer ulikt. Bruk gjerne ventetiden på å lese "Menn er fra Mars" eller den der "Why men don't have a clue, and women allways need more shoes". Begge beskriver delvis fornøyelig endel forskjeller i tankeprossess hos menn og kvinner. Det er rart at du får en diger instruksjonsbok når du kjøper deg bil, men ingenting når du får en mann, som er mye mer teknisk vanskelig å få til å virke som du vil. Endret 25. august 2010 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Hvis han er helt normal mot deg når dere er sammen, behøver du mest sannsynlig ikke å legge noe mer i det. Skjønner det er lett å begynne å tenke de negative tankene.
Brooke Penelope Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Jeg tror det er store muligheter for at han er interessert ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå