Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker Clinique, har brukt det siden nyttår - div renseprodukter og sminke. Før brukte jeg såpe, lotion og hudkrem hver morgen og kveld, og var veldig fornøyd. Men jeg har litt uren hud, så byttet for to uker siden til "antiblemish" - rensing morgen og kveld. Etter jeg begynte med det har jeg fått så utrolig dårlig hud! Skal jo være anti-blemish, men det motsatte skjedde med meg. Også har jeg fått noe som ligner på myggstikk. Allergi? Eller bare ikke for meg? Burde jeg fortsette å se om det går bort, eller gå tilbake til den jeg brukte før? Takknemlig for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huden blir ofte verre før den blir bedre igjen :)

Skrevet

Har skikkelig dårlig erfaring med Clinique og sluttet å bruke det for noen år siden, da huden ble tørr, irritert og urenheter ikke forsvant. De mener at produktene er allergitestet, men det kan likevel være ting du reagerer på i dem. En del produkter laget for fet/ uren hud inneholder også mye uttørkende ingredienser, noe som kan få huden til å reagere skikkelig sterkt.

Har du problemhud, så gå til en klinikk og få anbefalt produkter der - du trenger ikke kjøpe noe der og da, og mye av det de selger kan kjøpes billigere på nettet.

Skrevet

Clinique fungerte ikke på min hud i alle fall... jeg må ha produkter med fruktsyrer - de hjelper virkelig, uten at jeg trenger å tørke ut huden med alkohol. :roll:

Skrevet

Da jeg var 17 ellerno hadde jeg noen prøver fra clinique. Huden min klikket totalt..

Skrevet (endret)

Jeg bruker noen av tingene ikke alle. De har en hverdagskrem i grå krukke med sølv lokk, den begynnte øynene å renne av om jeg var i nærheten av dem, så den ble urbuklig.

Ellers er jeg avhengi av leppestifter og lippglosser, de tørker ikke mine lepper. Øyenskyggene er nydelige og sitter pent hele dag/natt. Presset pudder og fondation sverger jeg til. Mascarane har jeg flere av ettersom hva jeg trenger.

Liker shampoo og balsamen oxo. Og 3 step rensen.

Bruker eye make-up remover med olje i, den er mest skånskom.

Men selve ansiktskremene er jeg ikke fornøyd med. Bodeylotion er bra, men ikke noe annet, så det spørs om du skal gi opp anti-blemish'n etter ca 3 uker... Hvor lenge har du prøvd den?

Jeg får alergisk reaksjon av alt det andre på markedet, og jeg synes Body Shop er så overpriset. Men en gang i blant skimter jeg nye produkter og prøver de ut. Og en blå Cyrtec må bøte for det hahahaha

Endret av Wonders
Skrevet

Jeg har hørt bare positivt om Clinicue. Har kun brukt ptoduktene i en uke og er fornøyd så langt. Har både rens, tonik, ansiktkrem, ekstra fukt, øyenkrem og exfollering. Dere som har produkter med fruktsykre hvilken bruker dere?

Skrevet

Jeg har hørt bare positivt om Clinicue. Har kun brukt ptoduktene i en uke og er fornøyd så langt. Har både rens, tonik, ansiktkrem, ekstra fukt, øyenkrem og exfollering. Dere som har produkter med fruktsykre hvilken bruker dere?

Exuviance og/eller MD Forté

Gjest BabyBlue
Skrevet

Liker ikke hudproduktene derifra... huden blir sår og irritert. Foretrekker MD formulations, jeg :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...