AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Jeg har gått til en frisør som har en lojal kundekrets. Alt fra unge til gamle mennesker. Hun har både unge og eldre frisører i stillingene. Når jeg har vært der har det tatt ca 3 timer for å få en ensfarget farge i håret. Hvorfor? Fordi min frisør til stadighet går bort fra hodet mitt, jeg venter mens hun snakker med andre kunder og andre frisører, hun henter kaffe og te til andre kunder, varme-maskinen over hodet jeg blir fortalt den skal stå i 10 minutter. Den piper, ingen kommer. Jeg venter 10 minutter, nei, den må visst stå i 10 minutter til. Den piper igjen, tar lang tid før noen kommer. Vasker ut, skyller, tilbake i stolen. Sitter der i 10 minutter og venter før noen kommer. Hun snakker med andre kunder, henter kaffe og te til andre, og føner håret mitt. Slår av hårføneren, snakker litt igjen, slår på igjen og styrer. Jeg føler meg egentlig ikke så verdsatt som kunde her og skal nå til en annen frisør. Er det for mye forlangt å forvente at de fokuserer på kunden de holder på med for øyeblikket? At man føler at de faktisk holder øye på hva som skjer med håret ditt mens du sitter der i 3 timer og skal bare ha en vanlig farge i hele håret? Forventer jeg for mye?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg tror du vet selv at du ikke forventer for mye.
Gjest Xelle Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Jeg tror du vet selv at du ikke forventer for mye. Signerer.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Da har jeg vært hos en annen salong og der var servicen akkurat som jeg forventer! Folk som jobber med skallen som sitter i stolen :D De hadde massasjestoler ved vasken også, så dette var litt av en opplevelse gitt
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 massasjestoler ved vasken? høres naughty ut....
ludo Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Ille ille.. jeg blir tilbudt kaffe,te el brus. og blader. Så konsentrerer hun seg om MEG til jeg er ferdig. Hadde blitt forbannet om hun hjalp alle samtidig som meg:)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Dette er for dumt, du skal være i sentrum.
LukaFrost Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Ille ille.. jeg blir tilbudt kaffe,te el brus. og blader. Så konsentrerer hun seg om MEG til jeg er ferdig. Hadde blitt forbannet om hun hjalp alle samtidig som meg:) Skal frisøren holde deg i hånden også eller?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Det er da helt naturlig at frisøren tar andre kunder mens f eks fargen sitter i? Ellers tror jeg dere må tilby dere å betale mer for timen, hvis hun ikke skal gjøre noe annet enn å dulle med dere hele tiden mens dere er er.
ludo Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 (endret) Skal frisøren holde deg i hånden også eller? øh... nei, men når jeg betaler 1600kr så forventer jeg litt service,og det er helt ok at frisøren tar andre kunder eller en pause når fargen sitter i,men ikke mens hun klipper meg Endret 25. august 2010 av ludo
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Det er da helt naturlig at frisøren tar andre kunder mens f eks fargen sitter i? Ellers tror jeg dere må tilby dere å betale mer for timen, hvis hun ikke skal gjøre noe annet enn å dulle med dere hele tiden mens dere er er. Selvfølgelig er jeg enig, men jeg tror du forstod hva jeg mente! man sitter jo i 30 min gjerne og venter på fargen, leser blader osv. Men at man sitter i 10 minutter etter at varme-maskinen har pepet at den er ferdig (fargen skal jo ikke være i lenger enn nødvendig) at hun slår av hårføneren 3 ganger mens hun skal tørke håret mitt fordi hun skal gi kaffe og te til andre kundene og spørre gamla hvordan det går med lårhalsen synes jeg er litt over toppen.
Jade Skrevet 26. august 2010 #12 Skrevet 26. august 2010 Jeg forventer at frisørbesøket ikke tar lengre tid fordi hun skal betjene andre kunder. Men det er selvsagt greitt at hun tar i mot en timebestilling, tar telefonen eller vasker noens hår mens fargen likevel skal sitte i i x minutter. Hun trenger da ikke stå bak meg å se på at fargen setter seg i håret Annen service hos frisøren som jeg forventer (siden du faktisk spurte): - blid og hyggelig frisør - liker å preike - vet hva jeg kler - kommer med gode forslag til nye klipper, siden jeg selv har absolutt null peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå