AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Har dere en liste med produkter dere har veldig lyst på, og må anskaffe dere når dere får råd? Jeg har flere ting: 1. Coastal Scents paletter 2. Sigma koster 3. Blusher 4. Smashbox primer 5. Decleor Balmer
Annie19 Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 -Produkt frå disney-kolleksjonen til mac som kjem ut i oktober. -Grå neglelakk frå isadora. -Palettar frå Costal Scents. -Miss Dior Cherie -Blush frå the make up store
Quirky Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Studielånet lar vente på seg, så jeg har for en gangs skyld en ønskeliste, vanligvis rekker jeg ikke sette en slik opp før jeg har kjøpt alt jeg ville ha pluss litt mer. Det jeg MÅ anskaffe asap er: 1. MAC 217 (kost) 2. MAC 224 eller 222 (kost) 3. Cabana Boy rouge fra The Balm 4. Noen flere rouger, har noen fra NARS jeg sikler på, men drømmer om å fylle opp en hel palett med MAC-skygger. 5. Vurderer higlihht-pudderet fra NARS... 6...og da må jeg ha en viftekost, helst den knallrosa fra Sephora. 7. Påfyll av Decleor Essential Balm
BeautyFuzz Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Har så mye eg vil ha:D -Too faced paletter -Mehron paletter -bobbi brown brick -the balm shadylady paletter -Urban Book of shadow nr 3 -Victor and Rolf flowerbomb parfyme -MUS parfymen ( den blå) er meir også, men eg kjem ikkje på de i dette øyeblikk:)
Mari90 Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Ååå, min liste er alt for lang! Har endelig fått meg jobb etter 4 mnd med søking, så har vært lite shopping i det siste.. vil ha: - Urban Decay Naked palette - Md formulations facial cleanser - Decleor Cleansing Water - Mavala penetrating nail hardener - MAC Shy Girl leppestift - flere MAC øyenskygger - Sigma premium sett er vel ca. 1000 ting til, men kommer selvfølgelig ikke på noe mer gøy nå^^'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå