Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bestille billetter fra livenation, men er litt usikker på hvor seriøst det egentlig er. Vil ikke ende opp uten billetter til akkurat denne konserten!

Hadde store problemer med å registrere meg på den nettsiden, så jeg syns det virket litt lite profesjonellt.

Er det noen som har erfaringer med å bestille billettene derfra? Er det trygt eller burde jeg bruke billettservice?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal bestille billetter fra livenation, men er litt usikker på hvor seriøst det egentlig er. Vil ikke ende opp uten billetter til akkurat denne konserten!

Hadde store problemer med å registrere meg på den nettsiden, så jeg syns det virket litt lite profesjonellt.

Er det noen som har erfaringer med å bestille billettene derfra? Er det trygt eller burde jeg bruke billettservice?

Er det Live nations nettside du mener?

Live Nation er i alle fall en av Norges største og mest seriøse agencys/konsertarrangør, og går du inn på "kjøp billett" kommer du inn på det selskapet LN har avtale med til den spesifikke konserten, f. eks Billettservice.

Skrevet

Når jeg bestiller billetter fra billettservice så står det ofte LiveNation presenterer på dem, så jeg tror det er seriøst nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...