bluebird Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Ser det er mange som interesserer seg for gamle barne-tv serier.... derfor vil jeg bare komme med et tips om en side som jeg har funnet. Den er kjempegenial og er visst laget av en som heter Christine. Hun har samlet alle de gode gamle Barne-TV seriene.
Gjest Donna Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg elsker den siden der !! har sittet og mimret mange ganger *ler*.. Det var jammen godt å være barn da vi var små ! labbetuss, gulars, tøydokkeanna, lekestue, shagma, dunderklumpen, ......ja og mase masse mer !!! *stoppe før jeg tar helt av hehe*
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #3 Skrevet 2. oktober 2003 Jeg blir helt i ekstase når jeg ser Postman Pat eller Fragglerne dukke opp på skjermen jeg.. Og sjiraffen i Portveien 2..
Arwen Skrevet 2. oktober 2003 #5 Skrevet 2. oktober 2003 Den siden er vanvittig bra. Den ligger selvfølgelig blant favorittene mine :D
Bertha Skrevet 2. oktober 2003 #6 Skrevet 2. oktober 2003 For ei artig side! Den har jeg nå plassert trygt blant mine favorites. *mimre* Favorittene mine var Andungen "Kvakk-kvakk", "Det suser i sivet" og "Romlingene".
it Skrevet 3. oktober 2003 #7 Skrevet 3. oktober 2003 Denne siden var jo bare helt genial! Jeg husker veldig godt Colargol, Majka, Lekestue med Vibeke Sæther, Baltazar, Det var en gang et menneske osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå