AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Uff... har et lite moralsk dilemma.. og har få jeg føler jeg kan prate om det med. Føler meg også litt kynisk... Det har seg sånn at, jeg liker en mann og han liker meg. Vi flørter, mye... han bor ikke i norge men i england. Han kommer tilbake til norge om 1mnds tid i jobb sammenheng. Jeg vil virkelig treffe han da, men jeg kommer isåfall til å bo hos søsteren min, da hun bor i byen han skal jobbe og jeg bor et ganske godt stykke unna. Hotell blir for dyrt for meg. Det er mye seksuelle energier som ligger i lufta mellom meg og han. Det er stor sjanse for at det ender opp med sex. Men, han har dame. Hun bor i london han i en annen engelsk by. Jeg "hører" to stemmer i hodet. 1. jeg bør ligge unna. det er greit å se på menyen så lenge man spiser hjemme osv... 2. dama bor i london... jeg tvinger han ikke... hun er ikke mitt problem... Kan godt tenkes at noen av dere har lyst til å hudflette meg, men.... jeg må bare lufte.. Søsteren min som jeg da skal bo hos, vet han liker meg og jeg han, men jeg ville fått høre det om jeg f.eks ble hos han ei natt... og jeg ønsker virkelig ikke onde blikk. Er jeg kynisk? Hva hadde dere gjort? Og for all del, det kan godt tenkes at begge, eller en av oss ikke kommer til å kjenne disse seksuelle energiene når vi møtes igjen. Men, hva hvis?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Uff... har et lite moralsk dilemma.. og har få jeg føler jeg kan prate om det med. Føler meg også litt kynisk... Det har seg sånn at, jeg liker en mann og han liker meg. Vi flørter, mye... han bor ikke i norge men i england. Han kommer tilbake til norge om 1mnds tid i jobb sammenheng. Jeg vil virkelig treffe han da, men jeg kommer isåfall til å bo hos søsteren min, da hun bor i byen han skal jobbe og jeg bor et ganske godt stykke unna. Hotell blir for dyrt for meg. Det er mye seksuelle energier som ligger i lufta mellom meg og han. Det er stor sjanse for at det ender opp med sex. Men, han har dame. Hun bor i london han i en annen engelsk by. Jeg "hører" to stemmer i hodet. 1. jeg bør ligge unna. det er greit å se på menyen så lenge man spiser hjemme osv... 2. dama bor i london... jeg tvinger han ikke... hun er ikke mitt problem... Kan godt tenkes at noen av dere har lyst til å hudflette meg, men.... jeg må bare lufte.. Søsteren min som jeg da skal bo hos, vet han liker meg og jeg han, men jeg ville fått høre det om jeg f.eks ble hos han ei natt... og jeg ønsker virkelig ikke onde blikk. Er jeg kynisk? Hva hadde dere gjort? Og for all del, det kan godt tenkes at begge, eller en av oss ikke kommer til å kjenne disse seksuelle energiene når vi møtes igjen. Men, hva hvis? Du gjør som du ville følt om det var din kjæreste som hadde en fling og seksuell energi med en annen. Hvis du hadde følt at det var helt greit at din kjæreste hadde sex med en annen, så gå for det. Hvis ikke, så bør du ha empati nok til å la være. Det finnes faktisk andre menn du kan ha sex med.
Gjest jomfrua Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Hva driver du med? Har du tenkt på det? Hva kan det komme ut av en flørting som du holder på med nå? Du vet mannen er i ett forhold og kommer til Norge for en stakket stund. Hva vil det gi deg? Hvordan vil du føle det når han reiser tilbake til sin kjæreste og du sitter igjen her og har "hoppet" rundt som en våryr sau? Hva sitter du igjen med da? Hvilke komplikasjoner kan dette påføre deg og ditt liv? Nei, hold deg unna disse problemene for din egen del - du trenger ikke det. Vær realistisk i forhold til hva du driver med - sannsynligheten for at du skal sitte upåvirket og uberørt av dette etterpå er liten.
I Grosny Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 (endret) Har du noengang hatt kjærlighetssorg? Takler du det greit? Det er prisen DU personlig må betale for moroa. Husk kondom! Du vil også skade ditt ego.Din selvrespekt. Mannen må også betale med samme mynt + ødelagt selvbilde (utro jævel). Dama hams må betale med uro, sorg og tillitsbrudd. Jeg synes den totale regninga her blir alt for høy. Kanskje du er pen nok til å få deg en kurant mann i stedet. Du kan jo sminke deg litt stilig, og ta på deg noen rene og pene klær. Endret 25. august 2010 av I Grosny
Gjest Prøvis Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Vi er forskjellige, dette hadde ikke vært et moralsk dilemma for meg i hele tatt. Jeg hadde avstått fra fyren, kan ikke være delaktig i utroskap mot en annen kvinne. Jeg hadde blitt knust hvis den jeg var glad i gjorde noe sånt mot meg.
Transmogrifier Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Du gjør som du ville følt om det var din kjæreste som hadde en fling og seksuell energi med en annen. Bare tull. Spis eller bli spist. I krig og kjærlighet er alt tillatt, og livet er en krig, så...
The Kitten Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Du skylder ikke denne kvinnen noen verdens ting, men husk at han sikkert ser på deg som en dame han kan ha det litt moro med en gang i blant. Tviler på at dette er særlig seriøst fra hans side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå