Stellia Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Jeg er på jakt etter maskara til de nedre øyevippene, som gir god lengde. Volum er jeg ikke interessert i. Til nå har jeg brukt L'Extreme fra Lancôme, men den er ikke perfekt. Tips?
desert_rose Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg er på jakt etter maskara til de nedre øyevippene, som gir god lengde. Volum er jeg ikke interessert i. Til nå har jeg brukt L'Extreme fra Lancôme, men den er ikke perfekt. Tips? Dette lurer jeg også på. Setter stor pris på tips! Bruker nå Maxactor Extreme Length eller noe i den duren, i svart tube. Er heller ikke spessielt bra synes jeg.
Holahoy Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Dette lurer jeg også på. Setter stor pris på tips! Bruker nå Maxactor Extreme Length eller noe i den duren, i svart tube. Er heller ikke spessielt bra synes jeg. Den røde maybelline maskaraen ser veldig bra ut ! har selv lyst til å prøve den.
søstertusenfryd Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg bruker DEFINE-A-LASH( Grønt hylster). Er veldig foenøyd med denne,,bruker to-tre lag,tørres mellom lagene,jeg elsker å ha lange øyenvipper! De nedre vippene er jeg ikke så opptatt av,bare litt farge(avogtil også uten),men det er jo smak og behag Anbefales! Endret 26. august 2010 av søstertusenfryd
Annie19 Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 (endret) Gosh intense lashes er utruleg bra, spesielt til dei nedre augevippene som ts seier. Eg har sikkert prøvd 30 forskjellege typar mascara, og den her er totalt overlegen (på dei nedre vippene) Folk har sjølvsagt forskjelleg smak, men. Den er ikkje dyr heller, 80 kr kanskje? Og børsten er supergod Slik ser den ut! http://www.gosh.dk/Default.html#/Default.aspx?ID=36&ProductID=PROD28 Kom gjerne med tilbakemelding her om du finn ein du likar :D Edit: første linken virka ikkje. Endret 26. august 2010 av Annie19
Eliine Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Jeg er også opptatt av å få bra lengde på vippene,for meg er Estee Lauder sin Maximum lenght mascara VERDENS BESTE MASCARA!!! Anbefaler den på det varmeste Opplever nesten ukentlig at damer/jenter i ulike aldre kommer bort til meg og spør hvilken mascara jeg bruker siden jeg har så lange fine vipper , så det er ikke tull at den mascaraen gjør underverker!! Prøv den!
Lykkelitenen Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 L'oreal beauty tubes gir utrolig mye lengde og er lett å fjerne. Bruk denne mye selv, både på nedre og øvre vipper
Gjest Bella_ Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Jeg er også opptatt av å få bra lengde på vippene,for meg er Estee Lauder sin Maximum lenght mascara VERDENS BESTE MASCARA!!! Anbefaler den på det varmeste Opplever nesten ukentlig at damer/jenter i ulike aldre kommer bort til meg og spør hvilken mascara jeg bruker siden jeg har så lange fine vipper , så det er ikke tull at den mascaraen gjør underverker!! Prøv den! hva koster den maskaraen
Eliine Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 Den koster rundt 200 Men på Gardermoen har de den i 3 pack til 300-400 såvidt jeg husker
Brooke Penelope Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Når det kommer til mascara er jeg veldig glad i ysl. Synes den gir en fantastisk lengde på mine ellers korte vipper
Gjest Bella_ Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 Den koster rundt 200 Men på Gardermoen har de den i 3 pack til 300-400 såvidt jeg husker Ett spøsrmål til angående den maskaren.Bruker du base til den og har du naturlig lange vipper?
Stellia Skrevet 27. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 27. august 2010 Takk for tips! Da skal jeg ta meg en runde på makeupalley.com, og sjekke tilbakemeldingene der.
tante fiolett Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 Synes Lash Stiletto fra Maybelline gir ganske bra lengde.
Gjest Bella_ Skrevet 31. august 2010 #15 Skrevet 31. august 2010 Synes Lash Stiletto fra Maybelline gir ganske bra lengde. jepp den maskaraen er sikkelig bra til å være så billig.Super maskara.Har du prøvd dedn røde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå