Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag solgte jeg en 6-8 år gammel stasjonær pc med 1 GB RAM og 40 GB disk (2,8 GHz cpu).

Kjøperen kom kjørendes fra Kr.sand i dette ærend og skulle rett tilbake.

Jeg må jo gjøre inntrykk på den seriøse siden siden folk finner på å gjøre sånt.

:)

Edit: Skulle fått med "Oslo-området", men det var seint..... :)

Endret av slask
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

I dag solgte jeg en 6-8 år gammel stasjonær pc med 1 GB RAM og 40 GB disk (2,8 GHz cpu).

Kjøperen kom kjørendes fra Kr.sand i dette ærend og skulle rett tilbake.

Jeg må jo gjøre inntrykk på den seriøse siden siden folk finner på å gjøre sånt.

:)

Du skriver ikke noe om hvor du bor. For den del kan du bo like i nærheten av Kristiansand, og da er det vel greitt sikkert å ta en tur og se om pc-en virker ålreit.

Skrevet

Folk bruker uforholdsmessig mye tid og penger når de tror de gjør et kupp.

Gjest Nedfall
Skrevet

No offence, men jeg ville ikke kjørt til Kristiansand om jeg fikk denne gratis. Hadde jeg fått reisepenger, så hadde jeg kanskje vurdert det.

..sier heller ingenting om hvor jeg bor. :sjarmor:

Skrevet

Hadde aldri i verden gjort det. Nå hadde jeg strengt talt aldri kjøpt en brukt pc heller :P

Gjest Nedfall
Skrevet

Mens tråden enda er varm; jeg hadde kjørt littegrann, og det var noe jeg virkelig hadde bruk for. Det hadde ikke trengt å være nytt heller, kommer helt an på hva man har bruk for i skrivende stund.

I skrivende stund er undertegnede på jakt etter eldgamle RAM brikker (rundt mid-90), som kan passe inn i den like gamle laserskriveren min.

Men må først sjekke grundig om hva som passer og ikke..

Skrevet

I skrivende stund er undertegnede på jakt etter eldgamle RAM brikker (rundt mid-90), som kan passe inn i den like gamle laserskriveren min.

Men må først sjekke grundig om hva som passer og ikke..

Jeg tror jeg har noe sånt liggende, dog ingen anelse om de funker eller hvilke spesifikasjoner de har. Skal prøve å huske å sjekke det når jeg kommer hjem i morgen :)

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt en brukt pc, men hadde jeg gjort det, så ville jeg absolutt visst om den fungerte før jeg tok den med meg, ja.

Gjest Nedfall
Skrevet

Jeg tror jeg har noe sånt liggende, dog ingen anelse om de funker eller hvilke spesifikasjoner de har. Skal prøve å huske å sjekke det når jeg kommer hjem i morgen :)

AAAaaarggh!

Nå må jeg sitte og faktisk lese denne siden, takket være deg!

:sjarmor:

Hm.. kanskje jeg også skulle sjekke om svigers ikke allikevel har kasta de gamle 486ene sine.. ?

Skrevet

Vedder en femmer på at jeg også har sånt liggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...