Gå til innhold

Orgasme av tampong

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir du kåt av å gå med tampong?

Har det hendt at du har fått orgasme på grunn av at du har gått med tampong?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bruker ikke tampong, men jeg pleide å ha sex med en tampong da jeg var 14-15 år.

Skrevet

Nei og nei.

Dessuten putter man tampongen såpass langt inn at den ikke kommer i kontakt med noen "punkter".

Rart spørsmål..

Skrevet

Nei, bruker ikke tampong, men jeg pleide å ha sex med en tampong da jeg var 14-15 år.

Hvordan er det mulig å ha sex me ob??????????

Skrevet

Ja, jeg brukte tampongen som dildo, prøvde å utforske litt..

Er det noe galt i det? :sjenert:

Skrevet

Nei, ser i grunnen ikke noe sexy i tamponger. Hvis du er mann, kan du jo dytte en opp i rumpa og se om det påvirker g-punktet ditt i noen særlig grad.

:popcorn:

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet. Se retningslinjer for bruk av forum som dreier seg om seksualitet.

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
Skrevet
:fnise: trodde ikke dette var mulig jeg...
Skrevet

Ja, jeg brukte tampongen som dildo, prøvde å utforske litt..

Er det noe galt i det? :sjenert:

Nei en tampong kan ikke brukes som dildo da den er tørr, suger til seg fuktighet og skaper mye friksjon, ikke noe galt i det men skjønner det ikke.

Skrevet

Så fantasiløse dere er da. Ja, jeg har fått orgasme av tampong. Mine tamponger utvider seg i hvertfall og blir glatte etter at jeg har hatt de inni, og når man da drar de ut blir det motstand. Ved å ryke og nappe i snora uten å dra den helt ut har jeg fått orgasme. Sånn, nå vet dere det, det er altså mulig.

(Ikke noe jeg pleier å gjøre, finnes ganske mange andre bedre, mer renslige og effektive metoder å stimulere seg ved, men at det er mulig (for min kropp) er i alle fall sikkert.

Skrevet

Jeg opplevde å stå i kø en gang og tampongen la seg helt feil inni meg, kjente jeg. Det ble vondt uten at jeg kunne gjøre noe med det. Det er den smertefulleste halvtime jeg noen sinne har opplevd.

Det finnes ikke opphissende med tamponger for min del!

Skrevet

Så fantasiløse dere er da. Ja, jeg har fått orgasme av tampong. Mine tamponger utvider seg i hvertfall og blir glatte etter at jeg har hatt de inni, og når man da drar de ut blir det motstand. Ved å ryke og nappe i snora uten å dra den helt ut har jeg fått orgasme. Sånn, nå vet dere det, det er altså mulig.

(Ikke noe jeg pleier å gjøre, finnes ganske mange andre bedre, mer renslige og effektive metoder å stimulere seg ved, men at det er mulig (for min kropp) er i alle fall sikkert.

Du er heldig skal jeg si siden du er så følsom der...skulle ønske jeg kunne få orgasme så lett. Tar jo en evighet selv med partner.

Skrevet

Tampong er vel på generell basis det ekleste jeg kan tenke meg i hele verden. Så orgasme klarer man ikke. Tamponger nærmer seg fotsvette i ekkelhet, så orgasmer? Nope

Skrevet

Kan det være en gutt som spør om dette?

Skrevet

En veninne av meg har sagt at hun har i flere anledninger brukt tamponger som et suplement for en didlo, så ja, jeg antar at man kan få en orgasme av riktig bruk av tampong...

Skrevet

Nei en tampong kan ikke brukes som dildo da den er tørr, suger til seg fuktighet og skaper mye friksjon, ikke noe galt i det men skjønner det ikke.

Ja, tamponger suger til seg blod, men når man blir våt i skjeden er det mer slimete, så det klarer ikke tampongen å suge opp. Eller så blir jeg veldig våt ... :klø:

Jeg gjorde det bare når jeg var 14-15 år da, fordi jeg skulle prøve tampong og det førte videre til litt fantasier... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...