Gå til innhold

Det er ingen på KG som liker meg!

Meridian

Anbefalte innlegg

Jeg fikk plutselig en skikkelig vond følelse akkuratt nå. Det er som om ingen på KG liker meg, og at alle er sinte eller sure på meg for at jeg er meg, eller at jeg er plagsom.

Utrolig ekkel følelse ... så da må jeg jo spørre - er det noen her som er irritert eller sint eller sur på meg? Har jeg gjort noe galt?

Eller er jeg bare paranoid? Jeg sliter litt med psyken da, men noe sånt som dette har jeg aldri opplevd.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe i mot deg. Du er nok litt paranoid. Hvis noen her virkelig ikke liker deg, så merker du det godt. Tro meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ny her, men har allerede lest mange av innleggene dine. Syns du har mange interessante innspill.

Jeg liker deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg helt nøytral til deg, som jeg gjør til de aller, aller fleste på KG, rett og slett fordi jeg ikke kjenner deg. Det skal mye til for at jeg skal mislike noen her, men det skal også litt til for at jeg skal like noen, hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er beroligende eller ikke, men ja, det er nok bare et snev av forbigående paranoia. ;)

Slapp av du, tviler sterkt på at det er noen her som misliker deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg måtte bare spørre, ellers hadde jeg nok ligget våken i hele natt og tenkt på det. :sukk:

Ser noen av dere har lagt merke til meg, mens andre ikke ;)

Ja, bestemor var paranoid også, så det ligger vel i familien :hoho:

Endret av meridian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all oppmerksomhet og klemmer, nå følte jeg meg passe dum... :rødme:

Velkommen som ny bruker, Lea=)

Er vel ingen andre som har følt det samme her inne, vel? :lete:

Endret av meridian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del aner jeg ikke hvem noen av brukerne på kg er, og har derfor ingen som helst mening om noen av dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Takk for all oppmerksomhet og klemmer, nå følte jeg meg passe dum... :rødme:

Velkommen som ny bruker, Lea=)

Er vel ingen andre som har følt det samme her inne, vel? :lete:

Nuvel... Men ikke så sterkt at en ikke får sove av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel... Men ikke så sterkt at en ikke får sove av det.

Det kan ha noe med at jeg skal begynne på ny skole imorgen, og kjenner ingen. Er redd for å falle utenfor, og gruer meg litt ...

litt sånn ingen-kommer-til-å-like-meg følelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Du ville ikkje bekymre deg så mykje for kva folk tenkte om deg viss du visste kor sjelden dei gjorde det. Dei fleste tenker mest på seg sjølv. :klemmer: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk plutselig en skikkelig vond følelse akkuratt nå. Det er som om ingen på KG liker meg, og at alle er sinte eller sure på meg for at jeg er meg, eller at jeg er plagsom.

Utrolig ekkel følelse ... så da må jeg jo spørre - er det noen her som er irritert eller sint eller sur på meg? Har jeg gjort noe galt?

Eller er jeg bare paranoid? Jeg sliter litt med psyken da, men noe sånt som dette har jeg aldri opplevd.

Hadde du klart å diskutere på litt mere sakelig plan hadde jo det vært flott

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Trur eg berre har lagt merke til eitt innlegg av deg, og det likte eg faktisk ganske godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du klart å diskutere på litt mere sakelig plan hadde jo det vært flott

Er du her og? :skratte:

Hadde glemt denne tråden ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Trur eg berre har lagt merke til eitt innlegg av deg, og det likte eg faktisk ganske godt ;)

Nå ble jeg nyskjerrig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...