Meridian Skrevet 24. august 2010 #1 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg fikk plutselig en skikkelig vond følelse akkuratt nå. Det er som om ingen på KG liker meg, og at alle er sinte eller sure på meg for at jeg er meg, eller at jeg er plagsom. Utrolig ekkel følelse ... så da må jeg jo spørre - er det noen her som er irritert eller sint eller sur på meg? Har jeg gjort noe galt? Eller er jeg bare paranoid? Jeg sliter litt med psyken da, men noe sånt som dette har jeg aldri opplevd. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. august 2010 #2 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har ikke noe i mot deg. Du er nok litt paranoid. Hvis noen her virkelig ikke liker deg, så merker du det godt. Tro meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea=) Skrevet 24. august 2010 #3 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg er helt ny her, men har allerede lest mange av innleggene dine. Syns du har mange interessante innspill. Jeg liker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2010 #4 Del Skrevet 24. august 2010 Ante ikke at du eksisterte, ergo kan umulig ha noen som helst mening om deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 24. august 2010 #5 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg stiller meg helt nøytral til deg, som jeg gjør til de aller, aller fleste på KG, rett og slett fordi jeg ikke kjenner deg. Det skal mye til for at jeg skal mislike noen her, men det skal også litt til for at jeg skal like noen, hvis du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2010 #6 Del Skrevet 24. august 2010 Har ingenting imot deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 24. august 2010 #7 Del Skrevet 24. august 2010 Vet ikke om det er beroligende eller ikke, men ja, det er nok bare et snev av forbigående paranoia. Slapp av du, tviler sterkt på at det er noen her som misliker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 24. august 2010 #8 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har ingenting i mot deg! Og misliker deg heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 24. august 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Nei, jeg måtte bare spørre, ellers hadde jeg nok ligget våken i hele natt og tenkt på det. Ser noen av dere har lagt merke til meg, mens andre ikke Ja, bestemor var paranoid også, så det ligger vel i familien Endret 24. august 2010 av meridian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 24. august 2010 #10 Del Skrevet 24. august 2010 Eg syns du er heilt fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. august 2010 #11 Del Skrevet 24. august 2010 Hvorfor bry seg når ingen vet hvem du er?? Ja du er paranoid! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 24. august 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Takk for all oppmerksomhet og klemmer, nå følte jeg meg passe dum... :rødme: Velkommen som ny bruker, Lea=) Er vel ingen andre som har følt det samme her inne, vel? Endret 24. august 2010 av meridian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 24. august 2010 #13 Del Skrevet 24. august 2010 For min del aner jeg ikke hvem noen av brukerne på kg er, og har derfor ingen som helst mening om noen av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2010 #14 Del Skrevet 24. august 2010 Takk for all oppmerksomhet og klemmer, nå følte jeg meg passe dum... :rødme: Velkommen som ny bruker, Lea=) Er vel ingen andre som har følt det samme her inne, vel? Nuvel... Men ikke så sterkt at en ikke får sove av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 24. august 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 24. august 2010 Nuvel... Men ikke så sterkt at en ikke får sove av det. Det kan ha noe med at jeg skal begynne på ny skole imorgen, og kjenner ingen. Er redd for å falle utenfor, og gruer meg litt ... litt sånn ingen-kommer-til-å-like-meg følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 25. august 2010 #16 Del Skrevet 25. august 2010 Du ville ikkje bekymre deg så mykje for kva folk tenkte om deg viss du visste kor sjelden dei gjorde det. Dei fleste tenker mest på seg sjølv. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 1. september 2010 #17 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg fikk plutselig en skikkelig vond følelse akkuratt nå. Det er som om ingen på KG liker meg, og at alle er sinte eller sure på meg for at jeg er meg, eller at jeg er plagsom. Utrolig ekkel følelse ... så da må jeg jo spørre - er det noen her som er irritert eller sint eller sur på meg? Har jeg gjort noe galt? Eller er jeg bare paranoid? Jeg sliter litt med psyken da, men noe sånt som dette har jeg aldri opplevd. :klø: Hadde du klart å diskutere på litt mere sakelig plan hadde jo det vært flott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virw Skrevet 1. september 2010 #18 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg fikk plutselig en skikkelig vond følelse akkuratt nå. Det er som om ingen på KG liker meg, og at alle er sinte eller sure på meg for at jeg er meg, eller at jeg er plagsom. Utrolig ekkel følelse ... så da må jeg jo spørre - er det noen her som er irritert eller sint eller sur på meg? Har jeg gjort noe galt? Eller er jeg bare paranoid? Jeg sliter litt med psyken da, men noe sånt som dette har jeg aldri opplevd. :klø: Trur eg berre har lagt merke til eitt innlegg av deg, og det likte eg faktisk ganske godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 1. september 2010 Forfatter #19 Del Skrevet 1. september 2010 Hadde du klart å diskutere på litt mere sakelig plan hadde jo det vært flott Er du her og? Hadde glemt denne tråden ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 1. september 2010 Forfatter #20 Del Skrevet 1. september 2010 Trur eg berre har lagt merke til eitt innlegg av deg, og det likte eg faktisk ganske godt Nå ble jeg nyskjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå