AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Kan noen anbefale en flytende foundation for oss som har tørr hud med litt rynker? Er ute etter en som dekker ganske godt, for voksen hud.. Vanskelig å finne i denne jungelen av produkter. Takker for svar
Pjukset Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Hvis du ikke bryr deg om kjemikaler, vil jeg anbefale "sheer white" fra Elisabeth Arden. Den gir en fantastisk glød og masse fuktighet, og best av alt: faktor 30. Selges ikke i Norge, men fåes kjøpt på strawberrynet.com Ellers er jeg tilhenger av rikelig og regelmessig inntak av omega 3, gjør underverker for tørr hud.
Skylines Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Er vanskelig å finne gode flytende.. Jeg har flytende fra Jane Iredale, men konsistensen er noe snodig. Jeg har ekstremt tørr hud, men denne forverrer ingenting. Ekstremt dyr i salong, 615 kr. Anbefaler heller Tikei mineralmakeup til 129 SEK på Tikei.se, den er kjempegod: Men den er jo ikke flytende da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå