Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte kjæresten min en koselig SMS i kveld, men fikk ingen svar. Ble helt tussete, og begynte å fantasere om at ikke lenger bryr seg.

Men så ringte jeg han for å få ro i sjela, og da var han fortsatt på jobb....opptatt med å forberede et stort møte i morgen.

Jeg er snart 37, men fortsatt fjortis i hjernen av og til ;-)

i morgen sees vi, gjett om jeg gleder meg....!

Kjærlighet er rart. Slitsomt. Og veldig deilig;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig deilig å være forelska! Savner den følelsen i begynnelsen :) Du er heldig!

Skrevet

Vi er mange i den klubben der du.. sitter ofte og lurer på om han er lei meg fordi han ikke har tatt kontakt - og det er fryktelig vanskelig å vente og ikke mase på ham!! Men så får jeg DEN koselige søte meldingen og alt er ok.

Jeg er 36. Det blir visst ikke bedre med alderen :)

Skrevet

Samme håpløse tilfelle jeg også...Og jeg er 37år...Hehe;)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg gidder ikke være sånn.

Hvis typen min ikke svarer på melding så er han opptatt med noe og så enkelt er det..

Ikke meninga å være pessimist i en gladtråd altså. Men jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å utsette dere for sånne enorme bølgedaler av angst/bekymring og lettelse/glede hele tiden. Jeg blir helt tussete i huet hvis jeg skal veksle mellom så sterke følelser hele tiden.

Det går fint an å være forelska uten dette scenarioet her, å bare være glad.. :)

PS: fint at dere er forelska alle sammen, håper dere skjønner at innlegget mitt ikke er ment som hån :yvonne:

Skrevet

Jeg gidder ikke være sånn.

Hvis typen min ikke svarer på melding så er han opptatt med noe og så enkelt er det..

Ikke meninga å være pessimist i en gladtråd altså. Men jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å utsette dere for sånne enorme bølgedaler av angst/bekymring og lettelse/glede hele tiden. Jeg blir helt tussete i huet hvis jeg skal veksle mellom så sterke følelser hele tiden.

Det går fint an å være forelska uten dette scenarioet her, å bare være glad.. :)

PS: fint at dere er forelska alle sammen, håper dere skjønner at innlegget mitt ikke er ment som hån :yvonne:

Er bare misunnelig på sånne som deg, som klarer å være trygg nok til å ikke ha sånne tanker :) VET at jeg er urimelig skjønner du. Håper det kommer seg etter hvert :yvonne:

Skrevet

Jeg for min del synes det er moro å være litt følelsesmenneske i begynnelsen, selv om det tar veldig mye energi :)

Har forsåvidt ikke vært forelska så veldig mange gang, så kanskje derfor jeg tenker sånn.

Gjest Gjest (ts)
Skrevet

Sendte kjæresten min en koselig SMS i kveld, men fikk ingen svar. Ble helt tussete, og begynte å fantasere om at ikke lenger bryr seg.

Men så ringte jeg han for å få ro i sjela, og da var han fortsatt på jobb....opptatt med å forberede et stort møte i morgen.

Jeg er snart 37, men fortsatt fjortis i hjernen av og til ;-)

i morgen sees vi, gjett om jeg gleder meg....!

Kjærlighet er rart. Slitsomt. Og veldig deilig;-)

Takk for svar! Jeg traff han i ettermiddag, og det var helt magisk;-)

Han kommer til meg i kveld også, etter en forretningsmiddag han er på. Jeg er tullete forelsket...! Han dro fra meg dresskledd-og var bare SÅ flott...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...