Gå til innhold

Tissesex mellom jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er flere jenter her inne som kunne tenke seg tissesex mellom jenter...Har tenkt litt på dette og synest det virker spennende..Har aldri prøvd dette selv, men hvem vet ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye jeg kunne tenkt meg å gjøre med ei jente - men tissing er ikke helt min greie tror jeg :sjenert:

Hva har du lyst til å gjøre sånn helt konkret?

Skrevet

Hei, lurer på om det er flere jenter her inne som kunne tenke seg tissesex mellom jenter...Har tenkt litt på dette og synest det virker spennende..Har aldri prøvd dette selv, men hvem vet ;)

Hej

Jeg er godtnok en gut men alligevel. Her i sommer sad vi en flok kolleder i haven og fik øl, og en af pigerne sad på mit skød. Pludselig mærkede jeg noget vådt og troede først hun havde spildt øl, men jeg så hun sad og tissede i sine jeans, så tissen løb und over mig og mine skinnjeans. Der var en lille sø i stolen og jeg var varm og våd. Hun mærkede jeg blev kåt og vi liste hjem til hende, hvor hun ville tisse igen mens hun sad på mig. Det var vældigt ophissende at se hendes våde jeans og mærke mine våde skinnjeans. Jeg skulle også tisse på hende (på hendes T-shirt) og den blev helt gennemsigtig. derefter havde vi dejlig s..

Herlig oplevelse og ikke sidstegang.

Skrevet

Har det blitt sære kontaktannonse-tråder her inne nå eller?

Skrevet

Wetsex er da ikke sært... :sukk:

ne wetsex er da super - har også prøvet det med vådt tøj efter en tur under dushen - det gør vi tit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...