AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg er invitert i bryllupet til en god venninne som skal gift seg med kvinnen i sitt liv I den forbindelse lurte jeg på om noen vet om det går an å få tak i gratulasjonskort som passer? Mange av kortene jeg har sett på har bilde av mann og dame, eller på skrift a la til brud og brudgom. Jeg vet også at det finnes mer nøytrale med påskrift a la Til brudeparet og det er jo et alternativ. Men jeg syntes likevel det hadde vært morsomt om det gikk an å finne et fint kort med bilde av to bruder eller lignende. Jeg har sett noen på nett som det går an å bestille på USA, men det var ikke så fine. Noen som vet om det finnes noe slikt i Norge?
minsin Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Bestill et fra en som lager kort, scrapper. Eller kanskje en butikk som selger scrappeting kan hjelpe deg
Barcelone Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Gå på Panduro. Der får du alt du trenger til å lage ditt eget kort!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Her var ett, men det er fra en dansk side, og ene kvinnen er kledd i dress.. http://www.langtmedkort.dk/index.php/bryllup-konfirmation-dab/bryllup-kvinde-og-kvinde.html
fruBeist Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 De hadde to stk her på Gaysir i alle fall. Kanskje ikke de mest spennende, men... Er du flink i Photoshop? Hva med å lage et selv?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Takk for linker. Jeg har ingen ønsker om å fornærme brudeparet, så jeg tror ikke jeg skal lage selv.
Miss Puddel Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Takk for linker. Jeg har ingen ønsker om å fornærme brudeparet, så jeg tror ikke jeg skal lage selv. haha, du må ha litt tro på deg selv da! om du ikke kan tegne så har de jo stepler etv på panduro...
Grønt blad Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 haha, du må ha litt tro på deg selv da! om du ikke kan tegne så har de jo stepler etv på panduro... Nå er ikke jeg TS, men hvis TS er like lite kreativ som det jeg er, så handler det om selvinnsikt, ikke dårlig tro på seg selv. Noen finnes bare ikke kreative, og det man lager blir ikke pent, og i alle fall ikke passende til et bryllup. TS: Jeg ville kontaktet en som lager kort, og som kan lage noe for deg. De som selger hjemmelagde kort er som regel svært dyktige. Det blir litt dyrere, men veldig flott.
Gjest Spinell Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Jeg er heller ingen kortmaker, og med mine fantastiske hobbyevner ( ) og strålende kreativitet ville jeg kommet best utav det ved å kjøpe et bryllupskort der det er bilde av en bryllupskake eller noe annet kjønnsnøytralt. Hvis dette ikke finnes i hylla, ville jeg rett og slett kjøpt et kort som ikke har noen som helst påtrykt tekst. Synes ofte jeg ser mange fine "generelle" kort. Da hadde jeg heller lagt litt mer arbeid i å skrive noe fint inni kortet til brudeparet. Alternativ 2 har jeg gjort både til (hetrofile) bryllup og konfirmasjoner, litt avhengig av utvalget på det tidspunktet jeg har trengt kortene.
lilleGrethe Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Jeg har sett mange i homovennlige Brighton. Men vet ikke om det finnes noen frisinnede kortbutikker i Norge. Kanskje noe å ta tak i for de som driver med kort?
estrella Skrevet 29. august 2010 #12 Skrevet 29. august 2010 Hadde jeg hadde hatt mulighet kunne jeg ha laget et kort for deg TS, men jeg er inni en veldig hektisk periode, så har veldig lite tid til å sette meg ned med hobbyen min MEN det er mange som er kjempedyktige til å lage kort, bare søk litt på nettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå