Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ble det alstå tilslutt avslørt.

Hitler hadde jødisk opprinelse.

Jeg burde forstått det for lenge siden. En effektiv utryddelsesmaskin som klarer å drepe alle en ikke liker er ikke noe en "lærer".

Isteden vil jeg si at "det ligger i blodet".

Jeg har hatt mistanke i mange år basert på hva som har skjedd i midtøsten de siste 70-80 årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har vell aldri vært en hemmlighet? :klø:

Skrevet

Årsaken til Holocaust ligger slett ikke "i blodet". Jøder og ikke-jøder er i stand til nøyaktig de samme tingene. Årsaken til Holocaust er, ironisk nok, vranglæren om at enkelte etnisiteter har ondskap i blodet. Hitler mente jødene var en "farlig" rase, som av den grunn måtte ryddes av veien. Og det er akkurat slike tilbøyeligheter TS viser, som allerede har tatt det første steget og bestemt at jøder er farlige.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan han kunne mene at jøder var "farlige" hvis han hadde jødiske forfedre og dermed var jødisk selv (i en eller annen liten grad?). Syke greier..

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke hvordan han kunne mene at jøder var "farlige" hvis han hadde jødiske forfedre og dermed var jødisk selv (i en eller annen liten grad?). Syke greier..

Hitler trodde ikke selv han var jødisk. Og etterforskningen han satte på seg selv viste da heller ikke noe til jødisk herkomst. DNA-prøvene sier ingenting om hvor i slektstreet det jødiske blodet befinner seg; kun at en eller annen av Hitlers aner var semitt (noe som forøvrig slett ikke gjør Hitler selv til jøde). Og da man på Hitlers tid kun hadde familietre å gå etter, er det slett ikke sikkert at man ville finne noe jødisk.

Om Hitlers bestefar skulle vise seg å være jøde (dette er det absolutt nærmeste alternativet), ville Hitler likevel ikke være mer enn 1/4 jøde, noe som ville gjort ham til mischling av 2. grad, som ihht. Nürnberglovene ville klassifisert ham som tysker, med rett til statsborgerskap, samt giftemål med "fullblods" tyskere.

Endret av K.A.
Skrevet (endret)

Ryktet om Hitlers jødiske bestefar er jo morsomt.

Men det som står i Dagbla` om E1b1b, tror jeg er feil. Det samsvarer iallfall ikke i det hele tatt med det som står på f.eks Wiki. For der står det at denne mutasjonen er VELDIG vanlig, og at den oppstod for omtrent 22400 år siden, muligvis i Nord-Afrika eller Vest-Afrika.

Og den er også veldig vanlig i Europa. Man tror at den markerer innvandringen til Europa for omtrent 12.000 år siden. Rundt slutten av forrige store istid, altså. Så om Hitler hadde denne varianten, så er det attest mer enn god nok for at han var en vaskeekte europeer. Jadda. Ikke at det gjør noe fra eller til for noe som helst. Men siden nå Dagbla insisterer på å desinformere, så må man jo sjekke.

Hvorfor er det ingen av DERE som sjekker denslags? Det er en grei faktaopplysning, en klart definert påstand. Det fins artikler om denslags på nettet, vet dere.

Endret av Mann 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...