AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Likte veska denne bloggeren har her: http://fotballfrue.blogg.no/1282235511_dette_er_meg_i_dag.html Ja, jeg vet hun er teit, men det er veska jeg snakker om. Den er fra Friis Company - hvor selger de disse i Oslo? Trodde det skulle ligge en egen Friisbutikk i Bogstadveien, men den er der tydeligvis ikke lenger. Noen butikker som fører dette merket?
Skylines Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 (endret) bagorama. men kvaliteten er elendig, hører om ødelagte vesker hele tiden, inkludert min egen. gjelder spesielt de større som man laster tungt. Endret 24. august 2010 av Skylines
maipai Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Kan du ikke bare prøve å spørre Caroline i kommentarfeltet?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Likte veska denne bloggeren har her: http://fotballfrue.blogg.no/1282235511_dette_er_meg_i_dag.html Ja, jeg vet hun er teit, men det er veska jeg snakker om. Den er fra Friis Company - hvor selger de disse i Oslo? Trodde det skulle ligge en egen Friisbutikk i Bogstadveien, men den er der tydeligvis ikke lenger. Noen butikker som fører dette merket? Aner ikke, men hvorfor er hun teit? Hun er nok en av de smartere på topplista over bloggere, så hvem sammenligner du med? Syns det virker som ei søt og sporty jente jeg... Med masse fine klær!
Gjest Little princess Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Det ligger en Friis butikk på toppen av Bogstadveien jo, helt oppe ved trikkestoppet.
Djungelvrål Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Haha, ser døvt ut når veska er større enn jenta men meg om det.... Hvorfor kaller de som er gift med fotballspillere fotball-fruer?? Hvis jeg giftet meg med min..skulle jeg da kalt meg IT-frue, Data frue eller data-ingenør frue?? Beklager..klarte ikke dy meg. Usaklighet er min spesialtiet må vite
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Kan du ikke bare prøve å spørre Caroline i kommentarfeltet? Noen andre har allerede gjort det, hun har ikke svart. Aner ikke, men hvorfor er hun teit? Hun er nok en av de smartere på topplista over bloggere, så hvem sammenligner du med? Syns det virker som ei søt og sporty jente jeg... Med masse fine klær! Hvorvidt hun er smart eller ikke aner ikke jeg, det jeg synes er teit er at hun lager en fasade gjennom bloggen som ikke samsvarer med virkeligheten i det hele tatt. Jeg synes også at hun er et dårlig forbilde for unge jenter med tanke på sitt ekstreme utseendefokus, og ikke minst at hun kaller det å trene så mye/spise så lite at man ser syk ut "å ta vare på helsen". Men fin veske hadde hun! Det ligger en Friis butikk på toppen av Bogstadveien jo, helt oppe ved trikkestoppet. Hæ?! Jeg gikk forbi der hundre ganger i går, men så ingen butikk. Lenge siden du så den? Kan jo være den er flyttet/lagt ned. Men finner ingen info på nettsida til Friis.
Wonders Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 De fleste velutstyrte veske-butikkene fører Friis&Company. Om du ikke stikker til Conseptstore rett ved Majorstuhuset. Steffens i akersgt er vel den som ikke har det. Ellers har de Friis på Byporten, ved Kremmerhuset der. Paleet sin veskebutikk har, det ligger en Morris på Kirkeristen ... Men skal du ha en spes veske må du nok slå på tråen til butikkene.
Gjest Little princess Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Hæ?! Jeg gikk forbi der hundre ganger i går, men så ingen butikk. Lenge siden du så den? Kan jo være den er flyttet/lagt ned. Men finner ingen info på nettsida til Friis. Jeg gikk forbi den senest for noen dager siden jeg, så jo den ligger der den Kors på halsen! Jeg prøvde å finne nøyaktig adresse til deg, men fant det ikke på Google. Men uansett, det ligger en Friis butikk der. La meg lete litt...
Gjest Little princess Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 Typ Kirkeveien/Majorstueveien.. Syntes jeg å huske, jeg har ikke så all verdens til stedssans, men jeg har alltid lagt merje til den butikken fordi det er alltid så mye fint utstillt der Men det skal ligge en butikk i det området iaf.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Hvorvidt hun er smart eller ikke aner ikke jeg, det jeg synes er teit er at hun lager en fasade gjennom bloggen som ikke samsvarer med virkeligheten i det hele tatt. Hvordan vet du at det ikke samsvarer med virkeligheten?
IdaEmilia Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 det som virkelig er teit, er å begynne å legge opp til en diskusjon om en person du mest sansynlig ikke kjenner i et forum om klær, sko og mote...
ashera Skrevet 28. august 2010 #13 Skrevet 28. august 2010 (endret) Skal ikke mene noe om fotballfrue her, heller om Friis. For noen år siden, da Mulberry Roxanne ble lansert, gjorde Friis det en tid etterpå stort med en kopi i billig skai. Nå er det på'n igjen. Fotballfrues veske er en den en dårlig etterligning av Edith, som var det helt store fra Chloe for en fire - fem år siden. Jeg er selv glad i designervesker, men kan gjerne gå med billige vesker bare de har kul design. Det jeg derimot ikke er så begeistret for, er kopivesker, enten de gir seg ut for å være originale (jfr. Kinas piratindustri) eller etterligner andres design, slik som denne. Har ellers bare dårlig erfaring med Friis-produkter, kjøpte et par kule belter derfra for et par år siden, men de gikk fort i oppløsning, gitt. Endret 28. august 2010 av ashera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå