Gå til innhold

Til dere som liker pupper ;)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 29, og jeg vet ikke helt hva som er greit.

Er det greit å ha litt hengepupper når man er 29, eller er det veldig frastøtende?

Jeg har faste bryster. De strutter, og har ikke begynt å henge enda. Jeg bruker vanligvis 75C, men noen ganger 75D eller 70CC/D.

Jeg har alltid vært opptatt av å ta vare på kroppen på en sunn måte.

Men nå tenker jeg på hvor aldersgrensen går for å ha hengepupper? :klø:

Jeg har ikke møtt mannen i mitt liv enda, men jeg er livredd for å bli avvist viss puppene mine ikke er pene nok. :sjenert:

Og hvordan skal man tiltrekke en mann? Jeg fremhever aldri puppene mine, for jeg syns det viktigste er å fremheve ansiktet og håret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om mannen i ditt liv avviser deg pga puppene dine, så er det vel ikke mannen i ditt liv...?

Skrevet

Tror ikke du skal tenke så mye på det der jeg, de fleste av oss liker pupper uansett :)

Skrevet

Om mannen i ditt liv avviser deg pga puppene dine, så er det vel ikke mannen i ditt liv...?

Nei, der ser du hvor dårlig selvtillit jeg har.

TS

Skrevet

Da burde du heller gjøre noe med selvtillita di, puppene dine er sikkert bra de!

Skrevet

Tror ikke du skal tenke så mye på det der jeg, de fleste av oss liker pupper uansett :)

Gjør det noe om den ene er en tanke større enn den andre?

Jeg tenker på dette veldig mye, men om det er slik at menn ikke bryr seg, så skal jeg prøve å la være.

Jeg bare tenker sånn på at om jeg skulle blitt sammen med noen igjen, så er jeg ikke 20 år lenger. Forventer menn at vi som er 29 skal se ut som vi gjorde da vi var 19?

Skrevet

Da burde du heller gjøre noe med selvtillita di, puppene dine er sikkert bra de!

Sist jeg var sammen med noen var jeg 22, og han var jeg bare sammen med en kort periode. Han syns jeg var litt for rund iforhold til hans smak... har gått ned noen kilo siden da, og nå syns alle jeg er akkuratt passe.

Skrevet

Nam nam pupper! :wow:

75C trenger du egentlig ikke å framheve. De av oss med sundt matvett legger godt merke til de likevel.

Jeg elsker pupper og skatter pupper høyt, men jeg er da ikke så dum at jeg velger partner på bakgrunn av puppefasthet eller størrelse.

Når du er 29 så antar jeg vel at du ser etter en partner i ca samme alder eller litt eldre. Jeg tror ikke menn rundt 30 forventer at en 29 åring skal ha pupper som en 18 åring.

Skrevet

Gjør det noe om den ene er en tanke større enn den andre?

Jeg tenker på dette veldig mye, men om det er slik at menn ikke bryr seg, så skal jeg prøve å la være.

Jeg bare tenker sånn på at om jeg skulle blitt sammen med noen igjen, så er jeg ikke 20 år lenger. Forventer menn at vi som er 29 skal se ut som vi gjorde da vi var 19?

Vet du, det er sjelden at puppene deres er helt like.! Ei jeg kjente hadde også det samme problemet, og mente at den ene var større enn den andre, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. I mine øyne var puppa hennes dritdeilige! Så tror dere tenker mye mer på det der enn hva vi gjør :) Jeg kan ikke prate for alle når jeg svarer da, men jeg vil dama mi skal se bra ut, men nei, det behøver ikke at hu skal se ut som hu gjorde når hu var 19 :) Forventer du at mannfolk skal det da?;)

Skrevet

Jeg er 29, og jeg vet ikke helt hva som er greit.

Er det greit å ha litt hengepupper når man er 29, eller er det veldig frastøtende?

Jeg har faste bryster. De strutter, og har ikke begynt å henge enda. Jeg bruker vanligvis 75C, men noen ganger 75D eller 70CC/D.

Jeg har alltid vært opptatt av å ta vare på kroppen på en sunn måte.

Men nå tenker jeg på hvor aldersgrensen går for å ha hengepupper? :klø:

Jeg har ikke møtt mannen i mitt liv enda, men jeg er livredd for å bli avvist viss puppene mine ikke er pene nok. :sjenert:

Og hvordan skal man tiltrekke en mann? Jeg fremhever aldri puppene mine, for jeg syns det viktigste er å fremheve ansiktet og håret.

Jeg syntes du høres helt flott ut. C/D cup og faste og fine, det er hvertfall ikke noe du skal være flau over. Den mannen som sier noe på de er vel ikke noe å samle på uansett.

Skrevet

Bilde?

Skrevet

Er det sånn at jenter er like opptatt av puppene sine som gutter er av tissen sin?

Skrevet

Bilde?

:skratte:

Skrevet

Vet du, det er sjelden at puppene deres er helt like.! Ei jeg kjente hadde også det samme problemet, og mente at den ene var større enn den andre, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. I mine øyne var puppa hennes dritdeilige! Så tror dere tenker mye mer på det der enn hva vi gjør :) Jeg kan ikke prate for alle når jeg svarer da, men jeg vil dama mi skal se bra ut, men nei, det behøver ikke at hu skal se ut som hu gjorde når hu var 19 :) Forventer du at mannfolk skal det da?;)

Hehe, nei, jeg forventer vel bare at han med stor H skal like å ta vare på sin egen helse og kropp på en normal måte, og nei, jeg vil ikke at han skal se ut som han er 19. Selv om de er søte også, da ;p

Skrevet

Jeg syntes du høres helt flott ut. C/D cup og faste og fine, det er hvertfall ikke noe du skal være flau over. Den mannen som sier noe på de er vel ikke noe å samle på uansett.

Nei, det har du rett i :)

Skrevet

pupper er fint vet du. Ingen over 30 som ikke vet at 30 åring pupper er annerledes enn 18 åring pupper Det er jo hun det sitter fast som teller til syvende og sist.

Det var litt fristende med en "this tread is worthless without pics" smiley, men jeg tror jeg lar det være ;)

Skrevet

Nå som jeg er i en alder av 32, tenner jeg mer på pupper som ser 29 år ut enn pupper som ser 18 år ut. Dessuten er det ikke sikkert at andre synes puppene dine henger selv om du synes det. Sist var jeg sammen med ei på 37 år, og hun syntes puppene hennes hang litt. Min ærlige reaksjon var, "jaså? Den tanken hadde jeg ikke tenkt. Jeg synes de er akkurat som de skal være." :enig:

Gjest puppeguri
Skrevet

Selv er jeg 22 år gammel, og har født et barn. Puppene mine ser faktisk ikke ut i månelys! De er små, har en rar form og henger litt ja...:S Men jeg har konkludert med at jeg er uansett ikke ute etter en mann som er så overfladisk at han velger meg for kroppen min, jeg vil ha en mann som er voksen nok til å sette mer pris på det jeg har mellom øra, og som kan overse et og annet strekkmerke og en og annen hengepupp..!

Du er 29 år gammel, og det høres ut som om du har flotte pupper! Vær stolt av de, har inntrykk av at de fleste menn som ikke er fullstendig idioter ikke legger merke til om en er større enn den andre, om den ene peker oppover og den andre peker nedover.. De er som babyer; bare de får pupp er de fornøyde!!!;)

Skrevet

Jeg tror ikke noe på at dere har "rare pupper" i det hele tatt. Dere som tenker sånn er veldig hjernevasket av det perfekte idealet som vi lever i. Desverre. Alle bryst er like unike som damene de sitter på og vakre slik som de er. Møter dere en mann eller noen andre som våger å kritisere pupper eller noe annet ved kroppene deres, så tupp dem rett ut av livene deres!

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Støtter brukeren over meg hundre prosent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...