Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2003 #81 Del Skrevet 7. november 2003 Og ingen har rakket ned så mye på snasken min og rompa mi som du Fella !!! :evil: :evil: :evil: Så kom ikke her og si du har hørt på moren din sine kloke ord !!! Det var jo ikke å rakke ned på deg, var jo bare reine fakta jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #82 Del Skrevet 7. november 2003 Reine fakta my ass !! Og som du sa; Har du ikke noe fint å si om noen så skal du ikke si noe i det hele tatt....og dette blandt annet var ikke noe fint !!!! :evil: Det var jo det jeg sa, at du ikke hører på din mor !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2003 #83 Del Skrevet 7. november 2003 Reine fakta my ass !! Og som du sa; Har du ikke noe fint å si om noen så skal du ikke si noe i det hele tatt....og dette blandt annet var ikke noe fint !!!! :evil: Det var jo det jeg sa, at du ikke hører på din mor !! Ok er ikke alltid like flink til å høre på henne, men mente ikke noe ille med det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #84 Del Skrevet 7. november 2003 Hehe, nei det vet jeg jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2003 #85 Del Skrevet 7. november 2003 Hehe' date= nei det vet jeg jo.... Fint det, for det var jo bare sannheten da. men kanskje jeg ikke alltid burde si sannheten da? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #86 Del Skrevet 7. november 2003 Nei, men det bruker du jo ikke å gjøre bestandig heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2003 #87 Del Skrevet 7. november 2003 Nei' date= men det bruker du jo ikke å gjøre bestandig heller... HVA???? Jeg forteller nesten alltid sannheten jeg og de gangene jeg ikke sier sannheten sier jeg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #88 Del Skrevet 7. november 2003 Nå snakker du rundt deg selv igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2003 #89 Del Skrevet 7. november 2003 Nå snakker du rundt deg selv igjen.... Gjør jeg ikke så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 7. november 2003 #90 Del Skrevet 7. november 2003 Kan ikke dere to snart bli enige om å legge egg sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2003 #91 Del Skrevet 7. november 2003 Kan ikke dere to snart bli enige om å legge egg sammen? Nå skal du ta å skjerpe til deg litt din bikkje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 7. november 2003 #92 Del Skrevet 7. november 2003 Sa den ene bikkja til den andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #93 Del Skrevet 7. november 2003 Neeei, sikkert ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 7. november 2003 #94 Del Skrevet 7. november 2003 Neeei' date= sikkert ikke.... Du skal aldri si aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #95 Del Skrevet 7. november 2003 Nei, det er jo sant. Jeg vet jo at hun har lyst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 8. november 2003 #96 Del Skrevet 8. november 2003 Det er jo derfor hun bytter avatar så ofte. Prøver å friste vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 8. november 2003 #97 Del Skrevet 8. november 2003 :o Okey, nok avsporing for denne gang.... Ikke alle leser gjennom annonsen sin før den sendes til avisen for trykking.. a.. Bulldog selges. Spiser det meste og liker barn. b.. Fallskjerm selges. Brukt en gang, aldri åpnet, litt skitten. c.. Barnebarn + sittevogn: 375 kr. d.. Fryseboks, 2 år gammel, laget for 2-3 personer. e.. Eldre dame eller herresykkel kjøpes billig. f.. Tomannstelt, brukt én gang, byttes mot barnevogn. g.. ...en person som kan ta hånd om hester som ikke røyker eller drikker. h.. Leilighet med utsikt over grøntområde og parkettgulv. i.. Fin leilighet med balkong uten innsikt. j.. Liten stue på fjellet, med bastu på 65 kvadratmeter. k.. Velkommen til Anton Carlsson - røkt laksehandler. l.. Workout - vi bygger kropper som holder livet ut. m.. Hos oss bor du billigere enn du betalar for. n.. Bjørks bussreiser - et alternativ til en hyggelig ferie. o.. Er du myndig? Er du svensk statsborger? Er du interessert i det svenske forsvaret? Er du helt frisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 8. november 2003 #98 Del Skrevet 8. november 2003 Det er vel praksisen som teller når alt kommer til stykket? Du er på fest, og ser en nydelig dame. Du går bort til henne og sier: "Jeg er fantastisk i senga" Dette er Direkte Markedsføring Du er på fest sammen med en gjeng kamerater, og ser en nydelig dame. En av kameratene dine går bort til dama, peker på deg, og sier: Han er fantastisk i senga." Dette er Annonsering Du er på fest, og ser en nydelig dame. Du går bort til henne og får telefonnummeret. Dagen etter ringer du og sier: "Jeg er fantastisk i senga." Dette er Telemarketing. Du er på fest, og ser en nydelig dame. Du går bort til henne, retter på slipset og gir henne en drink. Du åpner døren for henne, tar opp veska hun mistet, og tilbyr henne skyss hjem. På vei til bilen sier du: "Jeg er fantastisk i senga." Dette er Public Relations. Du er på fest, og ser en nydelig dame. Hun går bort til deg, og sier: "Jeg hører du er fantastisk i senga." Dette er Merkevarebygging. Da gjenstår det vel bare å bruke riktig mix for å tilfredsstille kunden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 8. november 2003 #99 Del Skrevet 8. november 2003 Kjære Tekniske Brevkasse I år oppgraderte jeg fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0 og merket at det nye programmet straks begynte å legge opp til barn, og det tok en masse tid og brukte en masse ressurser. Dette stod det ikke noe om i produktspesifikasjonen for programmet. Etter kjøpet, installerte Kone 1.0 seg selv i alle andre programmer og dukker opp så snart jeg starter PC'en, og det overvåker alle mine aktiviteter. Gamle programmer som Pokeraften 10.3, Fylle fest 2.5 og Søndagsfotball 5.0 virker ikke mer, men får tværtimot systemet til å gå ned, når jeg åpner dem. Det er umulig å holde Kone 1.0 i bakgrunnen, mens jeg prøver å bruke noen av mine yndlingsprogrammer. Jeg overveier å gå tilbake til Kjæreste 7.0, men jeg klarer ikke engang å avinstallere Kone 1.0. Kan Dere hjelpe mig? På forhånd takk! Forvirret og Frustrert. Svar: ! Kjære FF. Problemet ditt er veldig vanlig, og mange klager over det samme, men det skyldes hovedsakelig en misforståelse. Det er mange menn, som oppgraderer fra Kjæreste 7.0 til Kone 1.0, fordi de tror at Kone 1.0 hovedsakelig er et nytte- og underholdningsprogram. Der tar de fleste feil.!!! Kone 1.0 er et styresystem, som er designet for å styre alt. Det er umulig å fjerne Kone 1.0 for å gå tilbake til Kjæreste 7.0, når det først er installert. Noen har prøvd å installere Kjæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med å få flere problemer, enn de hadde med Kone 1.0. Vi anbefaler, at du beholder Kone 1.0 og får det beste ut av situasjonen. Du kan evt. lese hele kapittel 6 i manualen "Almindelige Program Feil". Systemet vil kjøre perfekt, så lenge du tar hele ansvaret for alle Almindelige Program Feil, uansett hva de skyldes. Det beste du kan gjøre er straks å skrive: UNNSKYLD før problemløsning. I ! alle tilfeller må du unngå å bruke Escape-tasten, for du vil allikevel være nødt til å bruke kommandoen: UNNSKYLD, for at styresystemet skal gå tilbake til normal. Kone 1.0 er et flott program, men det krever en høy grad av vedlikehold. Du kan overveie å kjøpe mer software for å forbedre yteevnen. Vi anbefaler Blomster 2.1, Sjokolade 5.0 eller i ekstreme tilfeller softwarepakken Pels 2000. Men du må under ingen omstendigheter installere Veninde i Mini Skjørt 3.3. Dette programmet støttes ikke av Kone 1.0 og vil sannsynligvis få PC'en din til å bli helt død. Med vennlig hilsen Teknisk Brevkasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 8. november 2003 #100 Del Skrevet 8. november 2003 Politiet advarer nå alle klubber, festdeltagere og godtroende pub-stamgjester om å være på vakt og være forsiktig når en kvinne tilbyr en drink. En nytt stoff på markedet kalt "øl" blir brukt i stor skala av mange kvinner for å ringe inn godtroende menn. Stoffet er stort sett å få tak i i væskeform og er tilgjengelig nesten overalt. "Øl" er brukt av kvinnelige seksuelle rovdyr på fester og barer for å overbevise deres mannlige offer om å bli med dem hjem for å ha sex med dem. Typisk trenger en kvinne å overbevise en gutt til å konsumere kun noen få enheter av "øl" for så simpelten bare be ham hjem til sex uten betingelser. Menn er helt hjelpeløse mot slike angrep. Etter en del "øl" vil menn ofte bukke under for begjæret til å utføre seksuelle handlinger på grusomt utseende kvinner som de normalt ikke ville blitt tiltrukket til. Etter å ha drukket "øl" våkner de med bare dunkle erindringer om hva som hendte med dem kvelden før, ofte med en vag følelse av at noe grusomt har skjedd. Noen av disse ulykkelige mennene blir frasvindlet alt de har bygd opp gjennom livet gjennom det velkjente bondefangeriet kjent som "et forhold". Tilsynelatende er menn mye mer mottakelige for denne svindelen etter at "øl" har blitt tildelt og sex blitt tilbudt av "rovdyret". Vær så snill! Send denne advarselen til alle menn du kjenner. Uansett, hvis du blir et offer for denne lumske "ølen" og det er rovdyret (kvinnen) som tilbyr det, fins det mannlige støttegrupper med møtesteder i hver eneste by hvor du kan diskutere alle detaljer fra din sjokkerende sammenstøt på en åpen og oppriktig måte, med likesinnede gutter som har opplevd liknende ting. For å finne den nærmeste støttegruppen, se under golfkurs, fotballklubber og liknende på gulesider..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå