Gjest Madam Felle Skrevet 6. november 2003 #61 Del Skrevet 6. november 2003 Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem' date= 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, men du den vakreste, sitter å leser mine innlegg her på Kvinneguiden Du er nå søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 6. november 2003 #62 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg vet, jeg vet. Tror du holder på å falle for meg du oxo Fella !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. november 2003 #63 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg vet' date= jeg vet. Tror du holder på å falle for meg du oxo Fella !!!! fortsatt bare i dine drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 6. november 2003 #64 Del Skrevet 6. november 2003 ....har vel lagt merke til hvordan du har sett på meg med gnister (gnister på en god måte ) i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 6. november 2003 #65 Del Skrevet 6. november 2003 For en gangs skyld må jeg si meg enig med Visitten. Fella lyser jo opp som en lysfontene når hun får øye på Visitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. november 2003 #66 Del Skrevet 6. november 2003 For en gangs skyld må jeg si meg enig med Visitten. Fella lyser jo opp som en lysfontene når hun får øye på Visitten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. november 2003 #67 Del Skrevet 6. november 2003 ....har vel lagt merke til hvordan du har sett på meg med gnister (gnister på en god måte ) i øynene. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 6. november 2003 #68 Del Skrevet 6. november 2003 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. november 2003 #69 Del Skrevet 6. november 2003 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 6. november 2003 #70 Del Skrevet 6. november 2003 Har dere struma, eller ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. november 2003 #71 Del Skrevet 6. november 2003 Nei har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 6. november 2003 #72 Del Skrevet 6. november 2003 Nei, ser det slik ut ??? Men det så sannelig slik ut på Dere isted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. november 2003 #73 Del Skrevet 6. november 2003 Min mor har lært meg at har jeg ikke noe fint å si om noen skal jeg ikke si noe i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #74 Del Skrevet 7. november 2003 Synd at du ikke hørte på henne da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 7. november 2003 #75 Del Skrevet 7. november 2003 Gjør jeg vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #76 Del Skrevet 7. november 2003 YEAH right visitten?????? meg som strør rundt meg med kondomer? Ja den var god, alt for at du selv ikke skal ta ansvar for dine handlinger?`men på den andre siden hva skal du med kondomer etter? Du hadde vel ikke visst hvordan de skulle brukes engang? Hva du mener at jeg tror, får du bare mene at jeg tror Men du får vel heller finne den som ahr slengt om seg med kondomer her i garasjen din Ikke er det meg Og jeg vet at det ikke er deg heller Ne i får slu tte å l e Natta visitten drøm søtt, for det er vel det nærmeste du kommer kondomer <------ :evil: :evil: :evil: Og ingen har rakket ned så mye på snasken min og rompa mi som du Fella !!! :evil: :evil: :evil: Så kom ikke her og si du har hørt på moren din sine kloke ord !!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolly duck Skrevet 7. november 2003 #77 Del Skrevet 7. november 2003 DU MÅ IKKE RAKKE NED PÅMADFELLE. SOM MAN REDER LIGGER MAN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #78 Del Skrevet 7. november 2003 DU MÅ IKKE RAKKE NED PÅ KV. SOM MAN REDER LIGGER MAN. Der hører du Felle !! Selv Dolly ser at du er slem mot meg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 7. november 2003 #79 Del Skrevet 7. november 2003 TING DU IKKE VISSTE AT DU IKKE VISSTE..... Over 75% av de som leser dette vil forsøke å slikke sin egen albue. vet da ikke du noe om!!! :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 7. november 2003 #80 Del Skrevet 7. november 2003 Hehe, jeg måtte prøve selv oxo.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå