Gå til innhold

Til ettertanke !!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kveldsvisitt

Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem, 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, men du din raring, du sitter å leser andres innlegg her på Kvinneguiden !!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem' date= 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, mens jeg sitter her og skriver idiotiske innlegg på Kvinneguiden !!! :hoho:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem' date= 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, men du din raring, du sitter å leser andres innlegg her på Kvinneguiden !!! :hoho:

hvordan vet man dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Kveldsvisitt den altomvitende vet det meste, f.eks også hvem de er de 26 andre fegisene som har vært innom her å smygtittet, og ikke turt å kvittere for seg... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsvisitt den altomvitende vet det meste' date= f.eks også hvem de er de 26 andre fegisene som har vært innom her å smygtittet, og ikke turt å kvittere for seg... :hoho:

:o Det kan du vel ikke vite! Skal f.eks. vedde på at du ikke vet om jeg har vært her!!! Hah!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har du dårlig samvittighet Kveldsvisitt, og føler at du må prøve å gi oss dårlig samvittighat i samme slengen også....Hæ !!

*Merete skal nå legge seg..... :sjarmor: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

Ingen av delene, jeg er bare altomvitende og har en "indre følelse" for å si det slik..."

-Viste du f.eks at: En gris sin orgasme varer i 30 minutter!

-Ved å slå hodet mot en vegg bruker du 150 kalorier i timen !

-Mennesker og delfiner er de eneste dyreslag som har sex for

fornøyelsens skyld !

-Et gjennomsnittlig menneske frykter edderkopper mer enn det å dø !

Noe mer du vil vite ? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Noen av oss har gjort oss ferdige med denne delen av dagens oppgaver, vettu!

Effektivitet, kveldsvisitt, hørt om det? Det gjelder å disponere tiden sin riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kveldsvisitt
:o Noen av oss har gjort oss ferdige med denne delen av dagens oppgaver, vettu!

Effektivitet, kveldsvisitt, hørt om det? Det gjelder å disponere tiden sin riktig!

Aha, nei så søtt at jeg klarte å lure deg inn hit oxo dah... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når jeg da har gjort alt det andre du beskrev i første innlegg, da kan jeg vel sitte her med god samvittighet?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem' date= 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, men du den vakreste i verden sitter her og leser mitt innlegg her på Kvinneguiden :hjerter::hjerter:

takk så snilt av deg :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kveldsvisitt
Men når jeg da har gjort alt det andre du beskrev i første innlegg' date=' da kan jeg vel sitte her med god samvittighet?? :lol:[/quote']

*Kremt*, Aricept, igår gjelder ikke idag, det var snakk om akkurat nå, ja jeg sa igår, du ble paff nå.... !!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem' date= 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, men du den vakreste, søteste, snilleste og mest vidunderligste sitter å leser mitt innlegg på Kvinneguiden !!! :oops:

Takk du er da for snill :oops: visitten :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...