Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem, 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, men du din raring, du sitter å leser andres innlegg her på Kvinneguiden !!!
Irka Skrevet 2. oktober 2003 #2 Skrevet 2. oktober 2003 Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem' date= 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, mens jeg sitter her og skriver idiotiske innlegg på Kvinneguiden !!!
Donnie Darko Skrevet 2. oktober 2003 #4 Skrevet 2. oktober 2003 Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem' date= 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, men du din raring, du sitter å leser andres innlegg her på Kvinneguiden !!! hvordan vet man dette?
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. oktober 2003 #5 Skrevet 2. oktober 2003 Kveldsvisitt den altomvitende vet det meste, f.eks også hvem de er de 26 andre fegisene som har vært innom her å smygtittet, og ikke turt å kvittere for seg...
Væren Skrevet 2. oktober 2003 #6 Skrevet 2. oktober 2003 Kveldsvisitt den altomvitende vet det meste' date= f.eks også hvem de er de 26 andre fegisene som har vært innom her å smygtittet, og ikke turt å kvittere for seg... :o Det kan du vel ikke vite! Skal f.eks. vedde på at du ikke vet om jeg har vært her!!! Hah!!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #7 Skrevet 2. oktober 2003 Har du dårlig samvittighet Kveldsvisitt, og føler at du må prøve å gi oss dårlig samvittighat i samme slengen også....Hæ Hæ!! *Merete skal nå legge seg..... *
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. oktober 2003 #8 Skrevet 2. oktober 2003 Joa, Væren, du har vært her, og snart kommer du innom en tur til ! Noe mere du ville vite ?
Væren Skrevet 2. oktober 2003 #9 Skrevet 2. oktober 2003 Forbasket!!! Hvordan vet du alt dette? Spår du i kaffegrut eller glasskule? *mektig imponert sau*
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. oktober 2003 #10 Skrevet 2. oktober 2003 Ingen av delene, jeg er bare altomvitende og har en "indre følelse" for å si det slik..." -Viste du f.eks at: En gris sin orgasme varer i 30 minutter! -Ved å slå hodet mot en vegg bruker du 150 kalorier i timen ! -Mennesker og delfiner er de eneste dyreslag som har sex for fornøyelsens skyld ! -Et gjennomsnittlig menneske frykter edderkopper mer enn det å dø ! Noe mer du vil vite ?
OppNed Skrevet 2. oktober 2003 #11 Skrevet 2. oktober 2003 :o Noen av oss har gjort oss ferdige med denne delen av dagens oppgaver, vettu! Effektivitet, kveldsvisitt, hørt om det? Det gjelder å disponere tiden sin riktig!
Væren Skrevet 2. oktober 2003 #12 Skrevet 2. oktober 2003 -Viste du f.eks at: En gris sin orgasme varer i 30 minutter! :o I så fall vil jeg bli gris i mitt neste liv!!!
Gjest sexysadie Skrevet 2. oktober 2003 #13 Skrevet 2. oktober 2003 d må da gå bra; all den tid du er sau i dette liv....
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. oktober 2003 #14 Skrevet 2. oktober 2003 :o Noen av oss har gjort oss ferdige med denne delen av dagens oppgaver, vettu! Effektivitet, kveldsvisitt, hørt om det? Det gjelder å disponere tiden sin riktig! Aha, nei så søtt at jeg klarte å lure deg inn hit oxo dah...
Edie Skrevet 2. oktober 2003 #15 Skrevet 2. oktober 2003 Men når jeg da har gjort alt det andre du beskrev i første innlegg, da kan jeg vel sitte her med god samvittighet??
Gjest Madam Felle Skrevet 2. oktober 2003 #16 Skrevet 2. oktober 2003 Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem' date= 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, men du den vakreste i verden sitter her og leser mitt innlegg her på Kvinneguiden takk så snilt av deg
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 2. oktober 2003 #17 Skrevet 2. oktober 2003 Men når jeg da har gjort alt det andre du beskrev i første innlegg' date=' da kan jeg vel sitte her med god samvittighet?? [/quote'] *Kremt*, Aricept, igår gjelder ikke idag, det var snakk om akkurat nå, ja jeg sa igår, du ble paff nå.... !!!
bluebird Skrevet 3. oktober 2003 #19 Skrevet 3. oktober 2003 -Ved å slå hodet mot en vegg bruker du 150 kalorier i timen ! Så fint da!
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #20 Skrevet 4. oktober 2003 Akkurat nå gir 9 millioner mennesker hverandre en klem' date= 5 millioner kliner, 12 millioner onanerer og 4,8 millioner har seg et nummer, men du den vakreste, søteste, snilleste og mest vidunderligste sitter å leser mitt innlegg på Kvinneguiden !!! :oops: Takk du er da for snill :oops: visitten :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå