AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Hei! Noen som har vært borti Hawaiian tropics slkremer og solspayer?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 hørte at de hadde en spray med kun faktor 4 (eller var det 8) som gjorde at man ble brun raskere. Stemmer dette? Og kan den da kansje brukes sammen med en sterkere faktor? 4 eller 8 blir for svakt for meg når jeg er i syden.....
Mari90 Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Jeg elsker dem! Lukta er herlig :D Jaa, lukter syden og sommer :D
Perledrøm Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Jeg kjøpte tidlig i sommer, men kom aldri så langt at jeg fikk solt meg
Gjest Heidie Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Jeg kjøpte tidlig i sommer, men kom aldri så langt at jeg fikk solt meg Hehe, Marit da Men ja, tror de har noen produkter med gulrotolje (?) eller noe sånn, som skal gjøre at man blir fortere brun. Da jeg var i syden sist brukte jeg den vanlige kokosnøttoljen i solfaktor 15, og jeg ble kjempebrun :D Har aldri blitt brun så fort før jeg, og fargen ble nydelig (ble ikke svidd liksom)
BeautyFuzz Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Eg syns de e gode:) Brukte de i sommer. Lukter godt ja:) Men bruker de ikke i ansikt, bare kroppen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå