Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kristin
Skrevet

:tristbla: Hei alle sammen ! Jeg er ganske nedfor for tiden,og føler meg så dum.Fant ut at eksen min har fått seg samboer,og det er over et år sia vi var sammen,og jeg blir kjempelei meg :O han behandlet meg ikke noe bra, men klarer ikke komme over han ..førstre store kjærligheten min :(Jeg tenker på han ganske ofte,og det er vondt å se en ny jente ta så stor del av livet hans at de flytter sammen.. han var ikke noe snill, for han sa vi skulle prøve igjen ,og 2 måneder senere var han sammen med denne jenta. Dere tenker kanskje jeg burde unne en gammel kjæreste det, eller, jeg føler kanskje det presset litt =/ men , jeg har inntrykk av at mange kommer over sine elskede etter noen måneder bare.. jeg har funnet en ny ,kjempekjekk og snill en,men jeg klarer ikke ha følelser for han..vil så gjerne komme over xen min.

Jeg vet jeg fortjener bedre enn hva han ga meg :) vil ikke være tiltrukket av en drittsekk !

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Veit du på kva side av gjerdet graset er grønast? Der du vatnar.

Skrevet

Veit du på kva side av gjerdet graset er grønast? Der du vatnar.

Der du vatnar :) Stemmer det,ja.

TS, det er på tide å få noe nytt i livet ditt å ha oppmerksomhet på. Å gå å analysere tanker om å være tiltrukket gir deg ingen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...