Mamzen Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Hei! har fått kjøpt meg en enkel mp3 spiller, Creative zen 100, men får ingen sanger på den og har lyst til å kaste hele greia... Til og med kjøpt masse sanger på cdon.com, og på dataen ser det ut som de ligger på spilleren, men det gjør de altså ikke.. Hva er det jeg kan gjøre med dette??
Lille Vinkel Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Hei:) Det er helt sikkert en enklere løsning på dette men det som eg gjør er at eg trykker på den nederste knappen med pil til venstre -> musikkbibliotek -> alle spor -> så trykk på en sang og spill av...Dette må eg gjøre hver gang eg har overført en sang. om du skal slette en sang må du gjøre det inne på musikkbibliotek og eller så kommer bare sangen igjen Håper du skjønte dette
Mamzen Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 Hei:) Det er helt sikkert en enklere løsning på dette men det som eg gjør er at eg trykker på den nederste knappen med pil til venstre -> musikkbibliotek -> alle spor -> så trykk på en sang og spill av...Dette må eg gjøre hver gang eg har overført en sang. om du skal slette en sang må du gjøre det inne på musikkbibliotek og eller så kommer bare sangen igjen Håper du skjønte dette
Mamzen Skrevet 24. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2010 Tusen takk for svar, men tror ikke jeg skjønner helt... Er liksom ingen spor som er lagret på selve mp3'en... Men på dataen ser det ut som om alle sangene ligger der. Helt sikkert en enkel forklaring, men ...
Lille Vinkel Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Merkelig, då vet eg ikkje ka du kan gjøre...kontakte creative eller de du kjøpte den av kanskje?
Gjest Serena Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 er forvirret selv. Har du overført sanger til Creative spilleren? Altså du trykke kopier og lim inn over på den eksterne enheten?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Du har sikkert overført til feil mappe. På de fleste mp3-spillere er det flere mapper som ligger der allerede FØR du overfører musikk. Jeg har f.eks mappe som heter MUSIC, PODCASTS, AUDIOBOOKS og Record. For å få musikken til å vises må jeg legge sangene i mappen som heter MUSIC. Kanskje du har noe lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå