AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Når var du sint sist, eller ordentlig rasende? Hva var det som var grunnen til det?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Ja, jeg kan huske på DATOEN når jeg var så forbanna at blodårene i panna mi forvandlet seg til anakonda slanger. Jeg dro på rockekonsert nå i august. Kjæresten min klarte ikke å skaffe seg billett, og dermed kunne han ikke bli med meg. Han var smart trodde han, han trodde ikke at han skulle klare å løpe på meg blant 20 000 andre. Midt under konserten får jeg øye på kjæresten min og ble glad for at han klarte å komme seg dit likevel. Når jeg kommer helt inntil ham ser jeg at han har en kjerring hengende i armen. Så ja, koselig det. Arkivert.
Spiralis Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Har vært sint i dag. Opp til flere ganger men ikke så rasende. Er forkjøla men har ikke tid til det, så jeg gaper over mer enn jeg ønsker og irriterer meg djevelsk over snørr, dotter i ørene, generelt pjuskete form ... samt at enkelte som er helt friske likevel syter mer ennn meg og ikke gjør jobben sin bra nok!
Gjest Xelle Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 oi..er faktisk 3 år siden. Kompis av samboeren skulle komme å overnatte på sofaen til han fant seg et nytt sted å bo. Det som skulle være maks en uke ble til en måned, en måned ble til 2...3...4, den femte måneden ba jeg samboeren få kompisen på ræva ut før jeg ble gal. For guttungen hadde funnet opptil flere ledige leiligheter, fått tilbud på opptil flere av de, men enten så var det for lite bad, for lite kjøkken, var i andre etasje istedet for første blablabla.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 JA, det er lenge siden. Men er ofte lei meg.
Mir Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Det er så lenge siden at det husker jeg ikke engang. Er omtrent aldri sint.
sjøhest Skrevet 28. august 2010 #8 Skrevet 28. august 2010 Jeg er ofte sint, men sjelden rasende. Er litt sint hver dag tror jeg :gjeiper:
Mari*Nade Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Stadig vekk irriterer jeg meg over småting, og hvis de ikke blir gjort noe med blir jeg av en eller annen grunn lynforbanna. Hehe.. kjæresten min jeg har PMS (PLUTSELIG Menstruell Syndrom!) Går jo heldigvis fort over i de fleste tilfellene, men kan være langsint også ja:)
skoeska Skrevet 28. august 2010 #10 Skrevet 28. august 2010 Jeg er ofte ganske sint. Eller sur. Dessverre. Burde melde meg på et anger management-kurs tror jeg.
MissStiles Skrevet 28. august 2010 #11 Skrevet 28. august 2010 2-3 uker siden kanskje. Eller nei, nesten 1 måned.
Gjest Trajan Skrevet 30. august 2010 #13 Skrevet 30. august 2010 (endret) Husker ikke flere år siden Endret 30. august 2010 av Trajan
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #14 Skrevet 30. august 2010 kan bli småirritert flere ganger i løpet av en dag, men sånn ordentlig sint er for snart ett år siden. tror ihvertfall det var siste gang. det var kvelden det ble slutt med en jeg hadde noe på gang med, eller vi var vell så og si kjærester...trodde jeg ihvertfall. vi var ute en lørdag og det var eksen hannes også, dermed fant han ut at han ikke skulle sees sammen med meg og var skikkelig kald og ekkel mot meg, han bare ba meg om å gå vekk...sånn plutselig out of the blue da ble jeg så sint så jeg nesten ble skremt av meg selv, med alkohol i bildet også selvsagt så skulle jeg slå han, og traff bak på hodet hannes men ikke hardt (det var mye folk og trangt om plass). er ikke akkurat så stolt av meg selv pga det, men det gjorde godt der og da. det er forøvrig den eneste gangen jeg har slått noen.
Tulling Skrevet 30. august 2010 #15 Skrevet 30. august 2010 Blir sint kansje 1-2 ganger i uken på jobb (Når andre fucker opp ting som for meg er barnemat, som skaper MENGDER av ekstraarbeid for meg). Sist jeg klikket i vinkel var for ca ett år siden, samboeren min slepte meg kansje 2 meter etter armen fordi jeg ikke gjorde som han ville. Slikt finner jeg meg bare ikke i, og slikt har ikke skjedd i ettertid så han er tilgitt (Han tigget om tilgivelse da jeg var ferdig med han den kvelden)
Wonders Skrevet 30. august 2010 #16 Skrevet 30. august 2010 noen måneder siden. I våres tenker jeg, husker ikke ...
¤flicka¤ Skrevet 30. august 2010 #17 Skrevet 30. august 2010 Kan ikke huske sist gang jeg var skikkelig sint. Har vel lite å være sint for
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #19 Skrevet 30. august 2010 Jepp. Mai 2009. Var på vei hjem fra en tur med noen venninner. Kom en time for sent til flyet fordi venninna mi hadde glemt å sjekke når flyet egentlig gikk, hun husket bare det MOREN hennes hadde sagt en uke tidligere. Så jeg var sint på henne, men mest av alt sint på meg selv fordi jeg hadde stolt blindt på henne og ikke tatt ansvar selv. Ny bilett kostet en god del. Skammet meg sikkelig etterpå fordi jegi kke klarte å styre sinnet mitt stakkars venninne.
vidvandre Skrevet 30. august 2010 #20 Skrevet 30. august 2010 2006, tror jeg. Etter det har jeg bare vært oppgitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå