Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger desperat hjelp til håret mitt som er langt tykt, og slett.. Før var det mye fall og krøll i det, men jeg tror jeg en gang sluttet å bruke produkter for å beholde det, og nå trenger jeg hjelp til å finne det igjen. Så, kom med tips! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håret mitt er også langt og tykt, men med en del krøller :) Hvis du bruker fuktighetsgivende shampoo har jeg erfaringer med at håret blir tyngre, og at det dermed ikke krøller seg. Hadde en periode da håret mitt nesten var slett! Nå er det tilbake i krøller, og jeg bruker en vanlig shampoo, for vanlig hår.

Å bruke hårskum i håndkletørt hår er også å anbefale. Dessuten bruker jeg å klemme håret tørt for å få frem ekstra mye fall.

Skrevet

Ja, det er vel akkurat det jeg har gjort! Shampoo for fukt, HÅRKUR for fukt, balsam, og hele pakka, ikke rart jeg har så slett hår. Venninnene mine er kjempemisunnelige og vil ha like slett og glansfullt hår som jeg har, jeg er bare lei og vil ha krøllene og fallet tilbake! :)

Da kan jeg i allefall prøve en vanlig shampoo for vanlig hår, uten spesielt mye fukt først. Men noe mer tips, er det spesielle shampooer for krøller og fall, kanskje? Såå vanskelig å vite hva en skal trenge, Men takk for tipset, nå ble jeg litt klokere i allefall! :)

Skrevet

Ja, perfect! Takk Brooke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...