Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har DIN kjære gjort for noe som du synes var søtt/romantisk/ekstra snilt/koselig i det siste? Siden det er så masse negativitet ute å går, ville jeg starte en koselig tråd jeg..

Jeg fikk for eksempel et brev i postkassa mi her om dagen. Der var det alt fra følelser til drømmer og masse gode ord. Dette kom etter en helg vi ikke hadde vært sammen og hvor jeg savnet han helt forferdelig.

Hva har din kjære gjort for deg i det siste? stort eller lite.. bare det rørte ved deg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle kjøre på jobb, og har angst for å kjøre bil, fikk helt panikk da jeg forstod at det kom til å være andre biler på veien pga rush. Da kjørte han meg på jobben og løp 1,5 mil hjem igjen sånn at jeg skulle kunne kjøre hjem fra jobb igjen etterpå. Snilt! :)

Skrevet

Dødssliten etter 12 -13 timers arbeidsdag dro han på butikken og handlet inn til en av favorittrettene mine.

Jeg kom hjem(trett og sliten) en time senere (sent på kveld) etter å ha vært på reisefot hele dagen. Da sto maten klar på bordet, stearinlys var tent og det brant på peisen. *smelt*

Og sambo var så sliten at han var mørk under øynene. Alikevel la han masse omtanke og jobb i å gjøre det topp for meg å komme hjem...

:hjerter:

Skrevet

I dag:

:hjerte: Kom inn på soverommet og kysset meg og lillealven vår før han gikk på arbeid (det gjør han hver morgen)

:hjerte: Sendte meg en tekstmelding i lunsjpausen, "Jeg er så glad i deg."

:hjerte: Ringte to ganger i løpet av arbeidsdagen bare fordi han ville høre stemmen min. :rodme:

:hjerte: Laget middag til meg nå i sted, og ryddet av etterpå.

Skrevet

Han var borte hos en kompis på søndagskvelden. Da han kom hjem sa han at han hadde savnet meg... :hjerte: Godt å høre at han er like tåpelig som meg :wink:

Skrevet

Han sier at han elsker meg både støtt og stadig, men ikke i dag for han sov da jeg gikk... :hjerte:

Suzy :wink:

Skrevet

Smilemannen reiser en del med jobben sin

og i går når jeg kom hjem fra jobb lå det

et langt kjærlighetsbrev i posten.

Skrevet

* Ligget tett inntil meg i går kveld da vi skulle sove. Egentlig orker vi aldri det, men da jeg prøvde å "trekke meg unna" i går, kom det søvndrukkent. "ikke flytt deg, jeg vil bare ligge tett inntil deg og kose"...

* Gitt meg en stor nuss i panna da han skulle dra i dag tidlig (jeg pusset tenner, så munnen var opptatt) og sagt: "ha en fin dag da, lille bolla mi".

Skrevet

-masserte mine kjempestive skuldre+nakke i forgårs

-tok meg med i sengen for å kose en times tid etter nyhetene i går

-lagde vafler i går

-lagde middag til meg i går

-koste med meg i halvannen time i dag tidlig.....deeeeeeilig!

Og så får jeg alltid hadetkyss......han er best! :hjerte:

Skrevet

*forteller meg hver dag hvor glad han er i meg

*jeg må alltid ligge litt i armkroken når vi har lagt oss, selv om vi ikke

orker å sovne inntill hverandre (varmt )

*i helga da jeg hadde forloveren min på besøk, og vi jentene skulle på byen - lagde han nydelig middag og serverte til oss med deilig rødvin til, og så lagde drinker til oss etterpå.

*kommer ofte og tar rundt meg bare for å få en kos hvis jeg driver med noe hjemme.

*går ofte kveldsturen med bikkja, selv om jeg har sagt jeg skal gjøre det, hvis han ser jeg er trøtt (sovner på sofaen)

Han er bare god og snill :hjerter:

Gjest Zalomine
Skrevet

Fulgte meg til sengs og småsnakka med meg før jeg skulle sove, selv om han slett ikke hadde tid til å legge seg sammen med meg i går kveld (Han gjør alltid det de gangene han dessverre ikke kan legge seg sammen med meg)

Deretter kon han styrtende inn igjen med halspastiller og hostesaft, for jeg hadde en sånn stygg hoste.

Dessuten masserte han forsiktig leggen min i natt, når mine "ooohh... aaauuu...ohhh" lyder vekket ham, fordi jeg hadde krampe i leggen og våknet av at jeg satt i senga med auau...

Forøvrig sovner jeg alltid i armkroken hans (dersom han er der da, ellers krabber jeg inn i den når han kommer senere, som i går) Jeg får daglig høre hvor mye han elsker meg, og bryr seg om meg. (Ja, han kom inn på sovrommet med en engstelig stemme og lurte på om jeg var dårlig da han kom hjem fra jobb (han jobber om kveldene) siden han ikke fant meg noen plass, og veska mi bare lå "lettere strødd" utover kjøkkengulvet (Jeg hadde bare lett etter noe på bunnen...) Klokka var ikke mer enn ni, så han forventa ikke at jeg skulle være i seng (jeg lå og leste og slappa av, kjempetrøtt som jeg var))

Jo, jeg har en snill og omtenksom samboer, og jeg vet det :hjerter:

Skrevet

Spurt om jeg vil gjøre noe veeldig stort sammen med han,noe fremtidsrettet.

Spurte om jeg ville at han skulle hente meg på jobb (det er klart jeg ville:)

Skrevet

Idag:

:hjerte: Kysset meg og ringt to ganger fra jobb

:hjerte: Kjøpt en rødvinsflaske som vi skal dele og kose oss med mens vi lager får-i-kål i kveld (skal ha til middag i morgen)

:hjerte: Ryddet stuebordet, selv om det egentlig var jeg som hadde best tid til å gjøre det

*dytter sin lykke i andres ansikt*

Skrevet

Hehe! Jeg har fått en pose med Ahlgrens biler i dag så! :kul:

Skrevet

Han sto opp halv syv med gullet så jeg fikk sove ut :kysse:

Han gikk tur med gullet og bikkjen rett før han skulle på jobb så jeg fikk dusjet i ro og fred :kysse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...